Skocz do zawartości

Uszczelki drzwi roadster


piotres

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Mam pytanie - Ci ktorzy mieli problemy z przeciekajacymi uszczelkami drzwi - jak sobie z tym poradziliscie ?

 

Bo mi przecieka zawsze przy myciu auta na laczeniu tych 3 odcinkow uszczelki drzwi przy gornej krawedzi szyby - przecieka w miejscu laczen uszczelek - jak bym ich nie dosunal i tak zawsze gdzies cieknie :( .

 

Jak sobie z tym poradziliscie ?

 

Ja oczywiscie "odzywialem" juz nie raz te uszczelki srodkiem gummi pflege org. bmw w spray ale nic to nie dalo .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było o tym na niemieckim forum z3, tą wajchą co dociągasz dach zamykając da się regulować naprężenie dachu/uszczelek zdaje się ze w niektórych z3 po latach trzeba wyregulować raz jeszcze. Wtedy guma wokół ramy przedniej szyby łącząca sie z uszczelką dachu będzie bardziej przylegać i nie powinno już się wlewać do srodka.
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było o tym na niemieckim forum z3, tą wajchą co dociągasz dach zamykając da się regulować naprężenie dachu/uszczelek zdaje się ze w niektórych z3 po latach trzeba wyregulować raz jeszcze. Wtedy guma wokół ramy przedniej szyby łącząca sie z uszczelką dachu będzie bardziej przylegać i nie powinno już się wlewać do srodka.

 

Chodzilo mi o uszczelki szyb bocznych :) tak czy siak moglbys podeslac link do tego tematu na forum ? Poki co nad ramka przedniej szyby mam wszystko szczelne ale moze sie kiedys przyda .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie wspomniana regulacja dziala tak że wszystkie te uszczelki które przylegają do szyb bocznych są bliżej siebie bardziej przylegają...

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=45072&highlight=verdeck

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=26654&highlight=undicht%2A

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=3354&highlight=undicht%2A

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Emek a bylbys na tyle pomocny zeby mi wkleic fotowe foto gdzie przy tej dzwigni reguluje sie sile naciagu dachu ?

 

Bo ja niestety niemieckiego ni w zab, w tym ostatnim linku sa jakies zdjecia ale nic na nich nie ma na ten temat, sa zalaczone zdjecia, ale niestety to wymaga bycia zarejestrowanym uzytkownikiem tego forum :( .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odgrzewam ten stary temat, gdyż podczas wiosennego gruntownego mycia zauważyłem, iż na środku bocznej szyby od strony pasażera, na łączeniu uszczelek dachu, wystąpił przeciek i woda nakapała mi na fotel.

Może ktoś miał podobny problem co opisany wyżej. Ja nie mam pojęcia jak wykonać regulację uszczelek, o której pisał Emek.

Piotres – a jak Tobie udało się uporać z tym problemem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam ten stary temat, gdyż podczas wiosennego gruntownego mycia zauważyłem, iż na środku bocznej szyby od strony pasażera, na łączeniu uszczelek dachu, wystąpił przeciek i woda nakapała mi na fotel.

Może ktoś miał podobny problem co opisany wyżej. Ja nie mam pojęcia jak wykonać regulację uszczelek, o której pisał Emek.

Piotres – a jak Tobie udało się uporać z tym problemem?

 

http://www.z3.fora.pl/z3-e36-7-e36-8,5/z3-roadster-cieknacy-dach,258.html

 

Wszystko w temacie :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Osobiście bawiłem się z cieknącą wodą długi czas , ale dziś już nie mam tego problemu. Zarówno z jednej jak i drugiej strony auta w tym samym miejscu ciekło (kapało) na siedzenie i nie tylko. Przyczyną okazały się za luźne (nie szczelne ) już od starości zatyczki kanałów odpływowych . Trochę silikonu i problem znikł momentalnie. Zdjęcie przestawia co było przyczyną . Przy zbyt obfitych opadach lub myciu auta woda spływa za wolno co powodowało jej mimowolne cofanie się (od zbyt wielkiego naporu wody) i kapanie poprzez zaślepkę do auta.

 

http://baq.home.pl/zd/uszczelka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz pokazac na zdjeciu jak to posmarowales silikonem dokladnie (tzn jak wyglada juz "po") ? rozumiem ze uzyles zwyklego kleju-uszczelniacza czarnego silikonowego ?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się wytłumaczyć jaśniej :)

Na zdjęciach poniżej element zielony to zaślepka/zatyczka kanału odpływowego która fabrycznie jest na ciasno wciśnięta , można ją wyciągnąć w celu jak przypuszczam przeczyszczenia kanałów odpływowych. U mnie nie trzymały się już bardzo ciasno przez co woda (duża ilość) wpływając przez otwory 1 i 2 wypływały szczelinami pomiędzy zaślepką a uszczelką główną. Woda kapała na siedzenie jak i spływała po uszczelce do auta (o dziwo ciekło po uszczelce aż pod wykładzinę !! przez co musiałem rozbierać cały środek ) .Zaślepki wyciągnąłem (są długości 5-6 cm i wychodzą z pewnym oporem) , odtłuściłem po czym końce (zaznaczone na niebiesko) posmarowałem czarnym silikonem i wcisnąłem z powrotem na swoje miejsce. Zanim poskładałem środek auta przetestowałem wszystko na deszczu (akurat były ulewy :) ) i myjąc auto . Problem znikł , w aucie sucho :):) . Dodam iż wcześniej przez kilka dni mordowałem się z regulacją uszczelek i efekt był żaden.Tak było w moim przypadku , boć może u kogoś innego problemem mogą być tylko źle wyregulowane uszczelki.

http://baq.home.pl/zd/uszczelka/uszczelka.jpg http://baq.home.pl/zd/uszczelka/uszczelka2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.