Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Mam pytanie - Ci ktorzy mieli problemy z przeciekajacymi uszczelkami drzwi - jak sobie z tym poradziliscie ?

 

Bo mi przecieka zawsze przy myciu auta na laczeniu tych 3 odcinkow uszczelki drzwi przy gornej krawedzi szyby - przecieka w miejscu laczen uszczelek - jak bym ich nie dosunal i tak zawsze gdzies cieknie :( .

 

Jak sobie z tym poradziliscie ?

 

Ja oczywiscie "odzywialem" juz nie raz te uszczelki srodkiem gummi pflege org. bmw w spray ale nic to nie dalo .

 

pozdr.

Piotrek

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Było o tym na niemieckim forum z3, tą wajchą co dociągasz dach zamykając da się regulować naprężenie dachu/uszczelek zdaje się ze w niektórych z3 po latach trzeba wyregulować raz jeszcze. Wtedy guma wokół ramy przedniej szyby łącząca sie z uszczelką dachu będzie bardziej przylegać i nie powinno już się wlewać do srodka.
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Było o tym na niemieckim forum z3, tą wajchą co dociągasz dach zamykając da się regulować naprężenie dachu/uszczelek zdaje się ze w niektórych z3 po latach trzeba wyregulować raz jeszcze. Wtedy guma wokół ramy przedniej szyby łącząca sie z uszczelką dachu będzie bardziej przylegać i nie powinno już się wlewać do srodka.

 

Chodzilo mi o uszczelki szyb bocznych :) tak czy siak moglbys podeslac link do tego tematu na forum ? Poki co nad ramka przedniej szyby mam wszystko szczelne ale moze sie kiedys przyda .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

no wlasnie wspomniana regulacja dziala tak że wszystkie te uszczelki które przylegają do szyb bocznych są bliżej siebie bardziej przylegają...

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=45072&highlight=verdeck

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=26654&highlight=undicht%2A

 

http://www.zroadster.com/forum/showthread.php?t=3354&highlight=undicht%2A

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano

Emek a bylbys na tyle pomocny zeby mi wkleic fotowe foto gdzie przy tej dzwigni reguluje sie sile naciagu dachu ?

 

Bo ja niestety niemieckiego ni w zab, w tym ostatnim linku sa jakies zdjecia ale nic na nich nie ma na ten temat, sa zalaczone zdjecia, ale niestety to wymaga bycia zarejestrowanym uzytkownikiem tego forum :( .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
sam nie wiem gdzie to sie reguluje, tylko wiem ze na 100% da się... :|
http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
  • 3 lata później...
Opublikowano

Odgrzewam ten stary temat, gdyż podczas wiosennego gruntownego mycia zauważyłem, iż na środku bocznej szyby od strony pasażera, na łączeniu uszczelek dachu, wystąpił przeciek i woda nakapała mi na fotel.

Może ktoś miał podobny problem co opisany wyżej. Ja nie mam pojęcia jak wykonać regulację uszczelek, o której pisał Emek.

Piotres – a jak Tobie udało się uporać z tym problemem?

Opublikowano
Odgrzewam ten stary temat, gdyż podczas wiosennego gruntownego mycia zauważyłem, iż na środku bocznej szyby od strony pasażera, na łączeniu uszczelek dachu, wystąpił przeciek i woda nakapała mi na fotel.

Może ktoś miał podobny problem co opisany wyżej. Ja nie mam pojęcia jak wykonać regulację uszczelek, o której pisał Emek.

Piotres – a jak Tobie udało się uporać z tym problemem?

 

http://www.z3.fora.pl/z3-e36-7-e36-8,5/z3-roadster-cieknacy-dach,258.html

 

Wszystko w temacie :).

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Osobiście bawiłem się z cieknącą wodą długi czas , ale dziś już nie mam tego problemu. Zarówno z jednej jak i drugiej strony auta w tym samym miejscu ciekło (kapało) na siedzenie i nie tylko. Przyczyną okazały się za luźne (nie szczelne ) już od starości zatyczki kanałów odpływowych . Trochę silikonu i problem znikł momentalnie. Zdjęcie przestawia co było przyczyną . Przy zbyt obfitych opadach lub myciu auta woda spływa za wolno co powodowało jej mimowolne cofanie się (od zbyt wielkiego naporu wody) i kapanie poprzez zaślepkę do auta.

 

http://baq.home.pl/zd/uszczelka.jpg

Opublikowano
Mozesz pokazac na zdjeciu jak to posmarowales silikonem dokladnie (tzn jak wyglada juz "po") ? rozumiem ze uzyles zwyklego kleju-uszczelniacza czarnego silikonowego ?
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Postaram się wytłumaczyć jaśniej :)

Na zdjęciach poniżej element zielony to zaślepka/zatyczka kanału odpływowego która fabrycznie jest na ciasno wciśnięta , można ją wyciągnąć w celu jak przypuszczam przeczyszczenia kanałów odpływowych. U mnie nie trzymały się już bardzo ciasno przez co woda (duża ilość) wpływając przez otwory 1 i 2 wypływały szczelinami pomiędzy zaślepką a uszczelką główną. Woda kapała na siedzenie jak i spływała po uszczelce do auta (o dziwo ciekło po uszczelce aż pod wykładzinę !! przez co musiałem rozbierać cały środek ) .Zaślepki wyciągnąłem (są długości 5-6 cm i wychodzą z pewnym oporem) , odtłuściłem po czym końce (zaznaczone na niebiesko) posmarowałem czarnym silikonem i wcisnąłem z powrotem na swoje miejsce. Zanim poskładałem środek auta przetestowałem wszystko na deszczu (akurat były ulewy :) ) i myjąc auto . Problem znikł , w aucie sucho :):) . Dodam iż wcześniej przez kilka dni mordowałem się z regulacją uszczelek i efekt był żaden.Tak było w moim przypadku , boć może u kogoś innego problemem mogą być tylko źle wyregulowane uszczelki.

http://baq.home.pl/zd/uszczelka/uszczelka.jpg http://baq.home.pl/zd/uszczelka/uszczelka2.jpg

  • 5 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.