Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Posiadam E-36 z silnikiem 1,6 na gazie sekwencyjnym.

Po przejechaniu około 50km auto zaczęło przerywać, gdy stanąłem na poboczu i podniosłem maske zauważyłem wyciekający płyn chłodzący ze zbiorniczka wyrównawczego przy chłodnicy. Wyglądało to jakby był pęknięty zbiorniczek na dolnym łączeniu tzn. kończy sie czarna osłona plastikowa i prawie na samym dole ale powyżej przewodu który wychodzi ze zbiorniczka dołem. Dolewałem płynu i tak dojechałem do domu.

Następnego dnia wymieniłem termostat i odpowietrzyłem układ, nawet na chwile działało ogrzewanie w srodku ale po chwili znów wywaliło wodę ze zbiorniczka i znów się zapowietrzył. Kolejnego dnia zauważyłem mleko pojawiające sie na bagnecie. Obecnie mam zdjętą głowicę i zauważyłem że uszczelka jest cała. Jutro odbieram głowicę z splanowania i sprawdzenia szczelności. Boję się że problem nie zniknie?

Opublikowano
U mnie tez nie bylo widac uszkodzenia na uszczelce, glowice mialem idealnie rowna, a po wymianie uszczelki nie ten samochod - wszystko wrocilo do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.