Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

poprosze o jakis namiar lub fotki

i jescze takie pytanko czym rozni sie chlodnicy e38 rocznik do 09.98 , a powyzej 09.98

i czy da sie je uzyc zamiennie ?

Opublikowano

jest to 728 i , rocznik 97 ,benzyna, automatyczna skrzynia biegow

mam pekniecie na polowie obwodu górnego wylotu , i zastaanwiam sie nad sklejeniem klejem http://www.cx80.pl/autoweld.html , lub pospawaniem tego tworzywa

a jesli efekt nie bedzie zadowalajacy , to wymianą

 

 

w zwiazku z tym mam tez pytanie co to jest za tworzywo , polipropylen (ozn. PP), czy polkietylen (ozn.PE )

 

 

prosze tez o opinie o chlodnicach od tego sprzedawcy http://www.moto.allegro.pl/item451735274_bmw_5_7_e39_e38_chlodnica_wody_nowa_tanio.html

wiem tyle ,że made in china , roczna gwrancja

 

ten sam typ chllodnicy (60752A) montowano takze przy wiekszosci silnikoww e39 , wiec opis z tego modelu tez by wydaje mi sie wystarczyl

Opublikowano
Kolego, nie wiem czy to klejenie pomoże. Pare dni temu walczyłem ze swoją chłodnicą bo pękł mi plastik na górze ale nic nie pomogło, ciągle ciekło. Kupiłem nową i Tobie też to proponuje. Coś tania ta chłodnica z allegro, ja za swoją do omegi 2.5 V6 dałem 350zł, zamiennik. Orginalna 500zł. A do bmw ma kosztowac 270? No nie wiem.
Opublikowano

mialem i ja problemy z chlodnicami w kilku autach i klejenie nigdy nie pomagalo, spawanie tez nie bardzo. jezeli pytasz jaki to plastik to odpowiedz jest bardzo prosta na kazdym plastiku jest wytloczone co to jest trzeba tylko poszukac moze byc tak jak napisales pp moze pe moze abs a moze jeszcze sto innych poszukaj jakiegos skrotu aczkolwiek spawac nie polecam w swojej 740 wymienilem i mam spokoj koszt ok 600zl.

 

Instrukcja wyjecia bardzo prosta

 

1 Zeby bylo wygodnie do wszytskiego dojsc odkrec wentylator chyba klucz 32 tylko pamietaj lewy gwint

 

2 kolo korka od zbiorniczka wyrownawczego jest odpowietrznik wykrec go calkiem pozniej wyciag ten plastik w ktorym siedzial korek.

 

3 teraz masz juz luzno zbirniczek ale od dolu ma czujnik i dosc krotki kabelek wiec deliaktnie odepnij go procz tego waz na dole i na gorze na opaski. jezzeli nikt tego jeszcze nie rozbieral to prawdopodobnie opsaki zaciskowe sa jednorazowe i trzeba bedzie je zdjac i wyrzucic a pozniej zalozyc nowe zwykle slimakowe

 

4 jak juz wyjmiesz zbirniczek to pod nim jeszcze jest jeden czujnik zamocowany w plastik obudowy chlodnicy. jego tez trzeba odczepic

 

5 teraz trzeba wyjac te duza plastikowa obudowe

w tym celu wystarczy wyciagnac dwa koleczki sa one po rogach z gory patrzac od srodka. od dolu plastik jest wsadzony tylko w uchwyty . trzeba sie bedzie troszeczke z nim pomeczyc bo tam malo miejsca.

 

6 odkrec weze do chlodnicy dolny i gorny

 

7 chlodnica z gory jest mozcowana tylko na takie smieszne uchwyty ktorw wystarczy przesunac w strone srodka samochodu i podniejsc do gory

 

8 z chlodnica tez sie chwile trezba pomeczyc zeby wyjac

 

9 jak juz wszytsko zlozysz to nie zakrecaj odpowietrznika w zbiorniczku wyrownawczym tylko zalej do pelna zbiorniczek plynem i mocno w niego dmuchnij wiem ze to smieszne ale tak jest najszybciej pozniej dolej znow plynu i znow dmuchnij teraz zakrec koreczek ale nie do konca . zapal silnik pozwol mu sie zagrzac az pusci termostat bo pewnie znow ubedzie plynu znow dolej jak przez koreczek przestanie leciec powietrze a bedzie lecial tylko plyn operacja jest zakonczona wiec go dokrec i zakrec korek od zbiorniczka.

 

 

 

ALE SIE ROZPISALEM mam nadzieje ze pomoze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.