Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

MAm wersje bez wspomagania -smiech na sali ale coz zrobic. Chce to wspomganie zalozyc tylko pytanko czy duzo zachodu z tym itp- wiem ze trzeba zmienic maglownice wraz z koncowkami drazkami, spoko, dolozyc pompe z wezami i zbiorniczkiem, zmienic na dluzszy pasek klinowy no i tyle cxzy cos jeszcze? czy trzeba moze zmieniac to "Cos " z krzyzakiem -nie wiem jak to sie fachowo nazywa miedzy kierą a maglownicą- nie jest czasem ta "rura" krotsza niz w wersji ze wspomganiem??

 

Abs jest itp a wspomagania nie ma...jak BMW takie cos moglo wypuscic? pozdros :jawdrop: :clap:

Opublikowano
jeśli masz cały komplet wspomagania węże magiel zbiorniczek pompę wraz z uchwytami chłodnice (wspomagania) no i zależy na jaki pasek czy 1 klinowy czy na wieloklinowy to niema żadnego problemu łącznik krzyżakowy będzie pasował no i robocizna jeśli sam sobie zrobisz to zaoszczędzisz kilka setek :D (drążki też pasują)prosta robota :D daj znac jak wyszło
Opublikowano
Abs jest itp a wspomagania nie ma...jak BMW takie cos moglo wypuscic? pozdros

 

Ja nie miałem wspomagania w fabrcznym Mtechniku, 325i (e30)

Niektórzy twierdzą, że brak wspomagania pozwala im lepiej wyczuć auto przy szybszej jeździe. W Twoim przypaku myślę, że nie o to chodziło. :)

Opublikowano

no wiesz mam dwa auta drugie to 405 tez bez wspomagania i tam to krecic sie da jedna reka i nie czuc a tutaj to jakby kola zabetonowane do ziemi byly tak ciezko kiera chodzi:)

 

o co chodzi z ta jakas chlodnica do wspomagania?? jest takie cos i po co to jak to wyglada z czym sie to je?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.