Skocz do zawartości

740d M67 regenracja rozrusznika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Piszę w razie jak by ktoś kiedyś miał podobny problem - strasznie mało informacji o 740d jest na forum.

Od paru tygodni auto słabiej odpalalo, test przelewowy wtrysków wypadł ok więc dałem rozrusznik do regenracji. Po wymianie stojana i wirnika auto odpala idealnie. Zrobili mi to w 3 godziny w Sopocie na ul. Lesnej. http://www.ba-car.pl/

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

Jest bardzo mało o tym aucie ponieważ ma złą opinię i przeraża kosztami. Ja też o niej myślałem i zdecydowałem się na 730d ze względów oczywistych. Robię po 30-40 tyś km rocznie to autko by mnie zjadło chociaż pewnie jest fantastyczne podczas prowadzenia i daje dużo w zamian :)

 

Powiedz ile tak na prawdę spala i czy to prawda że przepływki w nim siadają nagminnie?

Opublikowano

Spala 8-14l/100 oczywiscie wynik max to ostra jazda po miescie. 8 litrow jest do uzyskania na autostradzie przy stalych predkosciach 130-140km/h.

Co do przeplywek to nie wiem bo wymienilem ale jak sie okazalo niepotrzebnie bo problem byl z turbina a komp pokazywal blad przeplywki.

pozdrawiam

mavic

Opublikowano
Nie beda to te same co ja mam?? Jezeli tak t moze chcesz sprzedac ja mam do wymiany. ps to powiedz mi jakim cudem moja mi zlopie po 12 litrow :D fakt faktem mam przeplywke martwa, do tego silnik po remoncie (glowice) zapewne po zalozeniu przeplywki bede musial oddac samochod do dobrego pompiarza aby wyregulowal mi wtryski
Opublikowano

Ja tez nigdy nie umialem jezdzic ekonomicznie ale 740d naprawde spala mi zadziwiajaco malo. Moze dlatego ze przy takiej masie silnik z ta moca i momentem ma poprostu lekko. Roznica miedzy 730d a 740d to jakies 100kg wagi wiec ten pierwszy musi sie wiecej "nameczyc" ;)

 

Przeplywki kupisz sobie w http://www.maf-shop.com/

Jak zamawiasz w nich to podaj Polski nip i nie zaplacisz niemieckiego podatku vat. Przeplywka LOWE wychodzi wtedy 100 eur. Mam takie i dzialaja poprawnie.

 

ps moje przeplywki sa inne niz Twoja

pozdrawiam

mavic

Opublikowano

oki THX ale zdecyduję się wymienić wkład na bosha i będzie miodzio.

 

A jeżeli chodzi o silnik to nie ma nawet co mówić. Szkoda że nie miałem okazji jeszcze jeździć V-ka strasznie mnie to ciekawi jak jest różnica w pracy takiego silnika. Ja na swój nie narzekam bardzo ładnie pracuje. Jest w sam raz w końcu to limuzyna a jak trzeba to te skromne 184 kuce szarpną te dobre 2 tony ... no i zawsze jest jeszcze sport ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.