Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Odkąd jestem w Krakowie ciągle niestety moje auto jeździ na krótkich odcinkach i nie do końca mam korzyść z posiadania sekwencji - jedynie taką że prawie jak wpadnę w poranny korek to silnik pracuje już na gazie nie na benzynie :)

Nie mniej jednak od początku użytkowania tego auta z instalacją OMVL Dream XXI N mam problem z pracą silnika przy temperaturze około 40-55 st. Aktualnie mam temperaturę przełączania 40 st. i w sumie dość dziwne zjawisko że tusz przed przełączaniem auto się krztusi i kiepsko pracuje, potem po przełączeniu też nie wiele lepiej... musi się dobrze zagrzać żeby było ok. Czytałem w internecie że to może być wina wtryskiwaczy FAST REG które nie działają zbyt dobrze w niskich temperaturach. Zastanawiam się co by się stało gdybym do listw przyczepił po dwa rezystory 25W, oczywiście z jakimś czujnikiem temperatury, żeby rozgrzewały listwy do 50 st. a potem się wyłączały.

Czy to dobre rozwiązanie i czy mógłbym wtedy ustawić temperatury przełączania rzędu 25-30 st?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

hmm temperatura wtryskiwaczy hmm dziwne wydaje mi się że ta temperatura nie ma wpływu największy wpływ ma temperatura gazu bo po niej korygowana jest dawka wtrysku przynajmniej w większości sekwencji tak jest.

A przełączanie jest po temperaturze reduktora.

Może reduktor w niższej temp nie trzyma ciśnienia jaki masz Reduktor??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.