Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak, będzie pasować, ale z pewnym zastrzeżeniem.

W automacie jest jeszcze wyprowadzone chłodzenie oleju skrzyni biegów - mała wężownica wprowadzona do chłodnicy.

Tam gdzie ma iść to chłodzenie ASB, trzeba otwór zaślepić (np. odpowiednią śrube/zaślepkę zakręcić)

a reszta bez zmian, bo to taki sam silnik.

Opublikowano

super, a w którym miejscu jest ten otwór. u mnie w chłodnicy lekko ubywa płynu a dokładnie wycieka z tej plastikowej części spod rurki gwintowanej która jest w górnej czesci chłodnicy (plastiku).

i chyba bede musiała zmienić chłodnice :( :(

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
cieknie mi spod tego otworu (rurki metalowej gwintowanej) gdzie przchodzi rurka nr 2, da sie to zlikwidować?

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano

Na pewno nie ładuj żadnego uszczeniacza, bo nagrzewnica się zapcha i będzie do wymiany (ok. 120pln).

Trudno to ocenić tak na sucho, ale może spróbuj odkręcić ten wężyk i wtedy ocenić, czy chlodnica trzasła, czy na łączeniu jest nieszczelność. Może wystarczy ten wężyk zakitować na końcu albo wymienić (?)

Opublikowano
ja nie mam tego węzyka, jest "goła" rurka gwintowana

 

To mam to rozumiec że jest to zaślepione? (bo w sumie masz manuala :) )

 

To może te rurke wykręć, oczyść całość i zakręć na nowo na jakimś odpowiednim kleju

Opublikowano
jesli sie da odkręcic to jutro sie za to zabierzemy. dzieki

 

Acha - to na pewno było zakręcone na jakimś uszczelniaczu, kleju czy innym syfie.

Przygotuj się na to, że przy wykręcaniu rurke możesz zniszczyć, a otwór trzeba może będzie na nowo lekko przegwintować.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.