Skocz do zawartości

Brak zasilania pompy paliwowej 530D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z uwagi na wykazanie sie uprawneiniami szanownego moderatora wznawiam temat...

 

po powrocie ze sklepu nie odpalilem auta..jak dotad ustalilem brak zasilania pompy paliwa tej po fotelem kierowcy...obecnie zasilam ja sobie n akrotko z gniazda zapalniczki i jezdze ale trzeba znalezc usterke...czy przyczyna moze byc awaria immobilajsera (jest jakis fabryczny?) mam tez alarm ale nie ja zakladalem wiec nawet nie wiem gdzie centralka jest...chcialbym zaczac od sprawdzenia przekaznika pompy ale nie wiem gdzie on jest...bezpieczniki wszystkie cacy a wg rozpiski do pomy paliwwa sa az 3 nie wiem po co tyle..obecnie jak przyloze miernik do kostki zasilajacej to wychodzi mi ze plus zwarty do masy (ale to chyba normalne - takie polozenie spoczynkowe przekaznika)po przekreceniu kluczyka nic sie nei zmienia... jakies pomysly???? chcialbym najpier sam sprawdzic zeby nie bylo ze pojade do elektryka a okzae sie blachostka za ktora slono zaplace

Opublikowano
drodzy forumowicze napeno niejeden z was na kilka powyzszych pytan zna odpowiedz...ja neistety mam bunie dopiero 2 miechy wiec jeszcze nie znam dobrze tego autaa...
Opublikowano
nie bylo chetnych do pomocy wiec musialem sam sobie radzic...przekaznik pompy prz bezpiecznikach w bagazniku...okazal sie sprawn...przyczyna usterki bylo brak ciaglasci na odcinku od bezpiecznika do przekaznika....jakby znalazl sie ktos chetny i wczesniej wskazal lokalizacje przekaznika to usunalbym to w 10 minut a tak cala niedzieala na kopanie w instalacji..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.