Skocz do zawartości

TDS inny problem niż reszty...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Widzę że większość osób ma problem z zapalaniem na ciepłym silniku, grzeją na ciepłym świece. Mój problem jest inny:

- Na zimnym muszę pokręcić kilka minut by odpalił, przy kręceniu cały czas bardzo dymi na szaro.

- Gdy już odpali odpala bez problemu od strzału na zimnym i na ciepłym.

- Gdy postoi przez noc znów zaczyna się męka z odpaleniem i dymienie.

 

Jest to TD 1994 rok, pompa z nastawnikiem potencjometrycznym.

 

Odpiąłem węże z baku i po przekręceniu kluczyka leci ropa powoli.

 

Bardzo proszę was o pomoc.

Opublikowano
być może za słabo podaje pompa w zbiorniku i przez noc zleci paliwo i ma problem zaciągnąć. może zapchany filtr nieszczelny układ itp.
Opublikowano
Witam. Widzę że większość osób ma problem z zapalaniem na ciepłym silniku, grzeją na ciepłym świece. Mój problem jest inny:

- Na zimnym muszę pokręcić kilka minut by odpalił, przy kręceniu cały czas bardzo dymi na szaro.

- Gdy już odpali odpala bez problemu od strzału na zimnym i na ciepłym.

- Gdy postoi przez noc znów zaczyna się męka z odpaleniem i dymienie.

 

Jest to TD 1994 rok, pompa z nastawnikiem potencjometrycznym.

 

Odpiąłem węże z baku i po przekręceniu kluczyka leci ropa powoli.

 

Bardzo proszę was o pomoc.

 

Swiece?

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.