Skocz do zawartości

523i - znow problem - nie odpala na wszystkie gary


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak mi jezdzilo bez problemu to jezdzilo....

 

przebieg 174 980 km (sprawdzony i pewny), zasilanie wyłącznie PB95 Shell

 

miesiac temu silnik gasl mi, dlawil sie falowal - wymienilem wiec swiece na NGK i do dzis bylo idealnie. (fajek nie polecano mi wymieniac, bo niby dobre...)

 

ale...

 

dzisiaj rano (i tylko dzisiaj...) - odpalam autko - a ono dziala jakby na kilka cylindrow tylko, drazek zmiany biegow trzesie sie jak by mu zimno bylo, auto ogolnie wpadlo w telepawke, obroty ustawily sie na okolo 1100... zgasilem silnik, ponowne odpalenie - to samo,

 

 

po trzecim odpaleniu silniczek znow zaczal pracowac rowno, obroty tak jak normalnie, zadnych drgan i do tej pory pracuje (przejechane ok 180 km). Na kompie nic nie wychodzi..., mocy nie traci... 2 dni temu mialem przeglad generalny i tez nic nie bylo.

 

Panowie - co to, bo ja juz pojecia nie mam.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Na Twoim miejscu nie przejmowalbym sie. Nie ma co kopac i sie zastanawiac skoro jezdzi. Mnie to wyglada na zblizajacy sie koniec ktorejs cewki. Chociaz u mnie jak padla cewka, to odrazu, i tez wlasnie z rana przy odpaleniu. Poki co Twoj pracuje bez problemu :) Takze nie ma sie co martwic na zapas :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.