Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy i swiezy.

szukalem informacji na Waszym forum ale nic nie znalazlem na moj temat

 

Kupilem diesla 3.0 na 6 common-rail cylindrach auto kupilem z urwanym korbowodem i z maskarowana tuleja ( po kałuzy ) wszystko juz naprawilem i poskladalem i nie moge jej odpalic :( tak jakby rozrzad byl zle ustawiony byl juz u mnie gosc z komputerem w celu sprawdzenia elektronik stwierdzil ze wszytko jest ok i ze powinna palic ( pokasowal bledy ) i bawie sie z tym rozrzadem dakej bo nie mam innego pomyslu przyznam sie ze nie mam tego klucza do walkow tego do ustawiania ale chyba bez niego tez sie ustawi. efekt jest taki ze auto ma kompresje i probuje lapac ale nie pali :( testy robie bez kolektora ssacego ma to jakies znaczenie ?

 

help me :roll:

Opublikowano
BMW to nie polonez :!: "testy?" :duh: ...nic dobrego nie zdziałasz,jak już nie zdziałałeś :mad2: Proponuje zaprowadzić auto do dobrego mechanika :hand:
Opublikowano
moze nie polenez zasada dzialania ta sama .... jezeli wam o to chodzi to nie ustawiony jest w zaden sposob by zawory pogielo by sie zblokowal ... rozrzad praktycznie identycznie ustawiony jak w ksiazcze teraz wyszlo ze 3 swiece zarowe byly padniete w pon bede mial nowe zobaczymy co z tego wyjdzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.