Skocz do zawartości

320d brak mocy do 2500 obrotów, POMOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie POMOCY!!

bujam sie z tym moim dieslem juz od jakiegos czasu i nik mi nie jest w stanie pomoc, otoż moje BMW 320d 136 km nie jedzie do 2500 obrotow, dopiero wtedy dostaje jako takiego kopa, jezdzilem kilkoma innymi i tam maksymalny moment wyczuwalny jest przy 2000 :( dodam ze wymienilem elektrozawory przy turbo i EGR, przeplywka zmnieniona na MTM, wyczyszczony EGR, a pomomi to auto nadal nei jedzie :( czy ktos mi moze pomoc? bym zapomnial TURBO jest po regeneracji, moze jest poprostu zle ustawione ? jesli tak to jak trzeba je ustawic?? naprawde pozozcie!! przeczytalem juz chyba wszystkie watki na temat spadku mocy, zastosowalem sie do wszystkiergo zgodnie z opisami a auto nie jedzie!!

czekam na jakies podpowiedzi !! :( :( :( :( :( :(

Opublikowano
TURBO jest po regeneracji, moze jest poprostu zle ustawione ? jesli tak to jak trzeba je ustawic??

Wie, potrafi oraz posiada odpowiedni sprzęt do ustawienia, tylko i wyłącznie fabryka Garrett-a. Wszelkie regeneracje turbin VNT właśnie tak się kończą.

Opublikowano
Hej. A w tym 136KM silniku jest turbo ze zmienna geometria? Mysle ze da sie to wyregulowac tylko bedzie to czasochlone. laptop jakis program do podgladania i krec ta sruba od regulacji(regulacja jest miedzy ta gruszka na turbo a sama turbina).Zawur znajdziesz kierujac sie rurka od podcisnienia. Jesli to turbo to masz te srube za dluga i musisz skrucic. Pamietaj ze nawet jeden obrut to duzo... Mnie sie osobiscie nie podoba przeplywka firmy MTM. Na forum duzo ludzi mowilo ze przeplywki tej firmy to nieporozumienie i tylko bosch powinno byc.
Opublikowano
Hej. A w tym 136KM silniku jest turbo ze zmienna geometria?

Tak, dokładnie Garrett GT1549V

Mysle ze da sie to wyregulowac tylko bedzie to czasochlone. laptop jakis program do podgladania i krec ta sruba od regulacji

Jaki program i co chcesz podglądać?

Do regulacji potrzebne jest stanowisko do pomiaru przepływu gazów.

Opublikowano
a nie ma ktos czasem w okolicy Częstochowy dobrej przeplywki, moze to ona stanowi problem, i wystarczylo by ja tylko podmienic ?? albo moze i to to turbo?? ehhh
Opublikowano
dodam jeszcze ze ona ma kopa ale poprostu dostaje go za pozno, magik w czestochowie powiedzial mi tez ze w moim aucie bylo cos kombinowane i moze byc przestawiony rozrzad, badz uszkodzony jest komputer, bo on juz nicinnego nie widzi, bo niby wszystko dziala poprawnie
Opublikowano
dodam jeszcze ze ona ma kopa ale poprostu dostaje go za pozno....

Nie twierdze ze tak jest u ciebie, ale moja z wypalonym wirnikiem turbiny tez się tak zachowywała.

Wcześniej pozostałe podzespoły sterowania silnika były wnikliwie sprawdzone, a jest tam tego trochę.

Wymienię ważniejsze.

- podłączenie komputera diagnostycznego

- sprawdzenie elektrozaworów sterujących EGR i Turbo

- sprawdzenie samego EGR

- czujniki ciśnienia, temperatury, oraz przepływka.

- szczelność przewodów podciśnieniowych.

- szczelność przewodów dolotowych.

Opublikowano
u mnie to wszystko tez sprawdzalem i wyglada na to ze wszystko jest dobrze, wiec chyba zostaje TURBO, moze poprostu zle ja zlozyli, robilem ja u nas w czestochowie w serwisie BOSCHa, myslelem ze bedzie dobrze ale widac sie mylilem, jakby ktos mial jeszcze jakies pomysly, to czekam na podpowiedzi, moze znacie w okolicy czestochowy jakiegos fachowca w temacie ? pozdrawiam
Opublikowano

Na forum nikt auta nie sprawdzi ani nie naprawi. Jeśli masz gwarancje na usługę regeneracji turbiny to rozmawiaj z nimi.

Jeśli nie masz, sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie, jak jest ok szukaj nowego turbo.

Opublikowano

Miałem bardzo podobny problem, po wymianie turbiny auto nie chciało się wkręcać powyżej 2000 obrotów, też wszystko zostało sprawdzone, wgrałem nowy soft do komputera i nic. W końcu zdecydowałem się oddać turbo które założyłem i kupiłem nowe - auto zaczęło chodzić jak nowe i normalnie wkręcać się na obroty, minęło już 3 tygodnie i nie mam żadnych problemów, wydaje mi się, że u Ciebie problem również tkwi w turbinie skoro była regenerowana. Wysyłam Ci link i znajdziesz tam oficjalne stanowisko producenta co do regeneracji turbin garreta, pozdrawiam.

 

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=89941

Opublikowano

w serwisie BMW u Procia na komputerze wyszlo ze przeplywka podaje zle wartosci, i potrzebuje podmienic i wtedy podlaczyc pod kompa, pomozcie!!

jak cos moj nume gg 6259908!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.