Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam taki problemik, a wiec tak kilka dni do tyłu zostawiłem auto na wolnych obrotach ,samochód chodził kilkanascie nawet kilkadziesiąt minut, mnie nie było w aucie i temperatura wszedła na czerwone pole , zgasiłem auto i za ok 10 min wyrzuciło mi płyn, jedna wielka chmura pary,myślałem że poszło z pod korka lecz uzupełniając płyn zaczeło mi kapać w sumie zaczeło lać z okolic zbironiczka wyrównaczego !!

I tu pytanie czy zbiorniczek jest montowany osobno aby go wymienić ? I jak on jest połączony z chłodnicą za pomocą jakiegoś węża ?

Z góry wielkie dzieki za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.