Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanko. Od czasu do czasu zapala mi się kontrolka wtrysku i sama po jakimś czasie gaśnie. Samochód chodzi bez awaryjnie, odpala bezbłędnie i nie stracił mocy, niby wszystko OK. Nie ma w również wody w separatorze filtra paliwa, bo słyszałem, że to również może być przyczyna.

A więc co to może byc??

Dzięki z góry

 

Acha samochód to 524TD '91

  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Ja pierniczę przez rok nikt tu nic nie odpowiedział. Mam ten sam problem. Kupiłem niedawno identyczne autko jak Twoje wymieniłem pasek, filtry olej i inne pierdoły i zaczęła mi się swiecić kontrolka od wtrysku. Raz się świeci podczas jazdy dłużej, raz tylko mryga, o co tu do jasnej cholery biega? Autko na mój gust zachowuje się poprawnie ale ta kontrolka szaleje i doprowadza mnie do szału.

BMW 524TD 91'

Opublikowano
hym...miałem coś takiego przez chwilę zaraz po uszczelnieniu pompy wtryskowej...wyjechałem od mechanika, ujechałem może z 10 km a tu silniczek zaczyna przerywać i zapaliły się właśnie wtryski :roll: ...zawróciłem i oddałem jeszcze raz auto mechaniorowi, ten coś tam poględził, że może coś się zabrudziło przy czyszczeniu i musi jeszcze chwile pogrzebać..."może gdzieś się woda dostała po czyszczeniu"-powiedział. Poszedłem do pobliskiej knajpy by zjeść obiadek, a po pół godziny autko chodziło jak marzenie... ponoć szwankował(zabrudził się opiłkami) jakiś przepływomierz lub jakoś podobnie brzmiące tam ustrojstwo... tyle pamiętam :roll:
Opublikowano
Witam! Miałem ten sam objaw, gdy wymieniałem wężyki przelewowe i pomyliłem kolejność. Warto byście to sprawdzili! :8)

Pozdrawiam

DANIEL


318i E36 '93 ---> 524TD E34 '91 + SZPERA! ---> 730i E32 '90 ---> 520i E34 '91 ---> 525i E34 '92 ---> 528i E39 '97 ---> 530d E39 '01 ---> 318i E46 M43 '99 ---> 328i E46 M52TU '98 ---> 520d E39 M47 2001 ---> 320d E46 M47 2003 ---> 318d E91 N47 2009

Opublikowano
Czy przyczyną palenia się kontrolki wtrysku, może być wymiana paska rozrządu? Mi zaczęło się palić właśnie po tym. Mechanik wymienił pasek, tylko że ten stary miał takie rowki biegnące wzdłuż :shock: a nowy ich nie ma, wymienił rónież rolkę i może cuś jeszcze, nie wiem nie znam się na tym. W ogóle to gdzie się znajduje czujnik od wtrysku i jak to ustrojstwo działa??? Pomóżcie Bracia bo ta kontrolka robi się irytująca :evil:
Opublikowano

I jeszcze jedno. "Danielbmw3" pisze o jakiś wężykach przelewowych i że można je popierniczyć. Czy trzeba coś robić z tymi wężykami podczas wymiany paska, albo gdy nakładamy silikon pod uszczelki pod głowicami, albo przy wymianie filtrów, może jakiś płynów, oleju???

Przypomnę 524TD 91'

Ratunkuuu ja z tą kontrolką wtrysku nie wytrzymam....

Wolę "wytryski" niż wtryski... moja kobita również...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.