Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A więc gdy silnik jest zimny odpala na dotyk. Jak jest nagrzany to odchodzą cyrki. Bez lekko wciśniętego gazu jest to prawie nie możliwe. Nie zawsze tak jest ale często. Poza tym jak jeżdzę na Pb z powodu braku LPG w butli też są dziwne objawy. Szczególnie przy postoju na skrzyżowaniu na biegu jałowym czasami przygasa poczym ponownie wolne obroty są stabilne, dziej się to losowo. Jakie caujniki w tym mogą bra udział? Co jest nie tak elektryką?
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

Regulator ciśnienia paliwa :idea:

(co jakiś czas o tym piszę)

to jest jedna z takich rzeczy, o których ludzie nie myślą (z różnych względów).

 

Nie radzę skupiać uwagi na poszukiwania używanego. Trzeba kupić nowy (cena 400zł tłumaczy dlaczego ten element jest zaniedbywany - a zaczął się czas, kiedy w M20-tkach i M30-tkach regulatory kończą się).

 

Zwróć uwagę też na wężyk podciśnienia na odcinku regulator-kolektor dolotowy - czasem pękniecie jest słabo widoczne, gdy nie sprawdzi się tego z bliska - jeżeli coś będzie nie tak, to też zamów nowy (ok. 30zł)

 

Inne przykładowe warianty:

- przeciekające wtryskiwacze

- zbyt ciasno wyregulowane zawory

- może też pompa paliwa

.....

 

pozdrawiam

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Kup spraya jakiegos i popsikaj, wtedy stwierdzisz napewno czy jest szczelny dolot, nawet jak nie widac golym okiem, a czesto nie widac.

Poza tym taka uwaga, czy wciskasz napewno aby do konca sprzeglo?

U mnie na PB tez przygasa, trzeba dodac gazu zeby nie zgasl na rowno ze sprzeglem.

Poza tym raz na jakis czas radze wlac STP lub cos podobnego, nie przy kazdym tankowaniu do pelna jak pisza, ale powiedzmy raz na 1000km.

Pozdrawiam
Opublikowano

Jasne - na własnym przykładzie :)

 

http://sorient.pl/moje520ie34/img/pressureregulator.jpg

 

http://sorient.pl/moje520ie34/img/regulatorcisnienia02.jpg

 

pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.