Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej, mam takie pytanie, właśnie odebrałem niedawno samochód od mechanika,była wymieniana głowica, po odpaleniu samochodu usłyszałem syczenie, dochodzące z otworków przy pokrętłach od ogrzewania,doszedłem do tego tylko że wężyk podłączony do tych otworków dochodzi do przewodu łączącego serwo z kolektorem wtryskowym,i jest to bardzo cienki wężyk,

gdy odłączam ten przewód,syczenia nie ma,ale zauważyłem również (przynajmniej tak mi się wydaje)że syczenie to zanika wraz z wciśnięciem pedału gazu(nie ze zwiększeniem obrotów), jestem trochę zaskoczony, bo nigdy wcześniej takiego syczenia nie było,i choć wiem, że robienie głowicy nie ma na to żadnego wpływu, to jednak na koniec zdaje się było grzebane coś z wtryskami ponieważ samochód nie odpalał (przyczyną był po prostu brak paliwa)więc może coś wtedy? moi znajomi,którzy również jeżdżą BMW są również zaskoczeni takim syczeniem w środku. Dlatego proszę o pomoc i radę, co to może być, i przede wszystkim czy jest to normalne?

Opublikowano
FAKTYCZNIE DZIWNY OBJAW TEŻ MAM BUNIE W KOMBI 2,0 ALE NIC NIE SYCZY GYBYŚ MIAŁ JAKĄŚ NIESZCZELNOŚĆ W UKŁADZIE PODCIŚNIENIA TO SILNIK BY CHODZIŁ NIERÓWNO BO SĄ NA TO BARDZO CZUŁE
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.