Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Czy normalną procedurą BMW Polska jest telefon do klienta, ktory po raz pierwszy korzystał z usług ASO? Telefon, tzn. kilkuminutowy ciąg pytań na temat jakości,zadowolenia,itp z usługi wykonanej w ASO ze skalą ocen???

 

Pozdr.

Opublikowano
u mnie tak - męczą mnie za każdym razem.

 

do mnie też dzwonili po wizycie w ASO!!

Bmw pewność na każdym kilometrze.....
Opublikowano
rowniez po kazej wizycie w ASO dzwonie do mnie z pytaniami o jakosc uslug.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.