Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wie ktos jak ustawic zapłon silniku M20 (520i) po wymianie paska rozrzadu. Kopułka jest z boku po lewej stronie, patrzac w kierunku jazdy.

W ksiazce jest napisane ze musza sie pokrywac znaki na kole walu rozrzadu, na kole pasowym i na PALCU ROZDZIELACZA, w tym sek ze ja nie widze na palcu zadnego znaku :evil: . Jezeli ktos to robil to prosze o rade, z gory dziekuje

Opublikowano
Jeżeli ustawiłeś pasek na znaki na kole te 2 co mają się pokryć to zapłon ustawiasz tak: najlepiej jak obrócisz silnikiem tak aby ustawił się pierwszy cylinder potem wkładasz aparat zapłonowy tak aby pierwszy cylinder (na kopułce czyli przewód wysokiego napięcia ze świecy z pierwszego cylindra ) pokrywał się z palcem rozdzielacza, jeżeli auto nie odpali to znaczy że trzeba aparat zapłonowy obrócić o 180 stopni. (musisz tylko pamiętać mniej więcej jak leżała kopułka)
Opublikowano
Jeżeli ustawiłeś pasek na znaki na kole te 2 co mają się pokryć to zapłon ustawiasz tak: najlepiej jak obrócisz silnikiem tak aby ustawił się pierwszy cylinder potem wkładasz aparat zapłonowy tak aby pierwszy cylinder (na kopułce czyli przewód wysokiego napięcia ze świecy z pierwszego cylindra ) pokrywał się z palcem rozdzielacza, jeżeli auto nie odpali to znaczy że trzeba aparat zapłonowy obrócić o 180 stopni. (musisz tylko pamiętać mniej więcej jak leżała kopułka)

 

Rozumiem ze mam ustawic pierwszy cylinder w GMP czy jakos inaczej ?

Opublikowano
Tak i po przewodzie do kopułki która musi być w fazie z palcem rozdzielacza. Tak wkładasz aparat on sam wejdzie w odpowiednie miejsce na trybach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.