Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wiec mam taki maly problem auto TDS w trasie się zagrzało, po tym wymieniłem pompę wodno i termostat, po wymianie auto mieście nie grzalo się, po wyjechaniu w trasę znowu się zgrzało. Na drugi dzien. trochę go pogazowałem na postoju i nic się nie działo, trochę pojeździłem po miescie ,przyjechałem z miasta i auto znowu się zagotowało na postoju, zgasiłem na 2 minuty, później odpaliłem i to tej pory nie gotuje się. Ubywa wody z chłodnicy, po nocy trzeba dolewać, olej czysty. Co może być, poszła uszczelka czy gdzieś jest nieszczelna chłodnica?? Spadków mocy nie zauważyłem. Wskazówka pokazująca stopnie jest wychylona pare milimetrów za pion, tak było przed wyminą termostatu ja i po wymianie.

Co do kopcenia do kopci na czarno ale to już inny problem.

Opublikowano

Witam.

Apropo grzania się-sprawdź visco,no i jesteś pewien że układ został (dobrze) odpowietrzony?

Przyczyną znikania płynu może być jakiś wyciek-sprawdź wszystkie węże,połączenia itd.

Pozdrawiam

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
przede wszystkim sprawdz odpowietrzenie. Po drugie - w tds lubialo cieknac po zagrzaniu spod obudowy termostatu. Po podpompowaniu delikatnie widac nieszczelnosc jak na dloni.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.