Skocz do zawartości

NORMALNIE JUZ NIEWIEM O CO CHODZI POMÓŻCIE!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:( witam kolegów!

 

mianowicie sprawa wygląda tak:

 

1.pompka spryskiwacza nowa i stara działa ...pod zasilaczem , natomiast jak podłączam pod kostkę nie ma siły obrócić silniczka:(

gdzieś ginie napięcie? ..bezpieczniki ok...nie wiem może jakiś przekaźnik?

 

2. zginął obrotomierz i ekonomizer ? - szukałem na desce baterii ( tak jak w postach dot. tego tematu koledzy radzili ) lecz u mnie nie ma (deska jest z płytą połączona nitami )???? już nie wiem co z tym fantem robić

 

 

czy może ktoś z was wie o co tu chodzi? kombinować samemu czy udać sie do elektryka? tylko w okolicach w-wy to pewnie stracę parę $?

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, z pompka spryskiwacza nie pomoge, lecz nie dzialajacy obrotomierz moze byc oznaka padnietego CODE PLUGa, wszystko jest napisane w tym poscie o bateriach. W wiekszosci przypadkow pomaga przelutowanie stukow na CODE PLUGu.

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam, z pompka spryskiwacza nie pomoge, lecz nie dzialajacy obrotomierz moze byc oznaka padnietego CODE PLUGa, wszystko jest napisane w tym poscie o bateriach. W wiekszosci przypadkow pomaga przelutowanie stukow na CODE PLUGu.

Pozdrawiam

 

Potwierdzam a jeśli chodzi o sprysk to musisz sprawdzić co Ci ginie czy masa czy plus (w kości przy silniczku pompki). Po kabelkach śmigać i szukać braku styku lub uszkodzenia przewodu. Może też być to wina styków w przełączniku ale to raczej mało prawdopodobne.

Opublikowano
Witam, z pompka spryskiwacza nie pomoge, lecz nie dzialajacy obrotomierz moze byc oznaka padnietego CODE PLUGa, wszystko jest napisane w tym poscie o bateriach. W wiekszosci przypadkow pomaga przelutowanie stukow na CODE PLUGu.

Pozdrawiam

 

dzięki spróbuje przelutować

 

pozdruffka

Opublikowano

Potwierdzam a jeśli chodzi o sprysk to musisz sprawdzić co Ci ginie czy masa czy plus (w kości przy silniczku pompki). Po kabelkach śmigać i szukać braku styku lub uszkodzenia przewodu. Może też być to wina styków w przełączniku ale to raczej mało prawdopodobne.

 

może faktycznie bo raz jest prąd ( przy sklepie jak sprawdzałem silniczek było git) a w domu cisza i miernikiem patrzyłem pokazywało 12 i ponad 13V w czasie gdy pracował silnik i nic później cisza

 

pozdruffka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.