Skocz do zawartości

Zwarcie przyczyna zlokalizowana . Pytanie co wymienic ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! Mialem problem ze zwarciem ,akumulator caly czas byl rozladowany. Oczywiscie pomoglo mi to forum (zreszta nie pierwszy raz za co z gory dziekuje) Wracajac do tematu po odpieciu wtyczki od klimatronicu pobor produ znika i wraca do normy czyli 0,06 . Pytanie moje jest takie co mam wymienic czy panel sterowania klimatronic czy winny jest tzw Jez ? Chyba ze cos innego ? Tak jak wyczytalem po wylaczeniu autka w klimatronicu slychac bylo szum .

Bmw e65 745i 03 obecnie

Porsche Carrera 996 04 obecnie

Porsche Cayenne 05 obecnie

Opublikowano
no przecież dobrze wiesz że jak są takie objawy jak w Twoim aucie to wymienia się jeża (lub ponoć można go naprawiać przez poprawienie lutów)
Opublikowano
Miałem zupełnie analogiczny przypadek.Postawiłem na samym początku na "jeża" i jeździłem pare dni z odpiętą wtyczką od "jeża",jednak problem nie zniknął-nadal rozładowywał się akumulator.Uderzyłem więc w panel klimatronika.Odpiąłem wtyczke zasilania panelu i tak testowałem znowu pare dni.I to było to!Ja rozegrałem to w taki sposób : panel jest zasilany z bezpiecznika nr 9 / 15A / na którym caly czas jest napięcie / mimo wyłączonego zapłonu/ przełozyłem zasilanie panelu klimatronika z tego bezpiecznika /poprzez bezpiecznik 15A lutowany na przewodzie/na przewód na którym jest napięcie dopiero po włączeniu zapłonu.Przewód ten znalazłem w skrzynce bezpiecznikowej za schowkiem.Minusem takiego rozwiązania jest pozbawienie sie funkcji REST oraz brak zasilania na podgrzewanie dysz spryskiwaczy podczas postoju.Dodam jeszcze,że "jeż" działał i działa u mnie bez zarzutu,tzn jest regulacja dmuchawy w pełnym zakresie obrotów.
Opublikowano
najśmieszniejsze jest to, że jak ktoś piszę ża pada akumulator to wszyscy chóralnie że to musi być "jeż". Ja też miałem podobny problem i mi elektrycy to zrobili i nie był to jeż (ale co to było to w końcu nie powiedzieli, bo się troche z nimi pokłóciłem). Co do szumu/pracy jakiegoś wiatraka (nie wiem co to dokładnie ale dobiega spod maski) to jest to raczej normalne, bo teraz mam auto sprawne, szystko ok, i szum ciągle jest jakiś czas po wyłączeniu auta.
Konrad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.