Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bruksela właśnie ugięła się pod naciskiem lobbingu wielkich producentów aut i zgodziła się, aby za niecałe dwa lata przestało obowiązywać unijne tzw. rozporządzenie GVO. Dziś pozwala ona kierowcom dokonywać napraw w ASO przy użyciu nieoryginalnych i znacznie tańszych części zamiennych. Po 31 maja 2010 r. stracą oni taką możliwość - podaje "Wprost".

Ci, którzy mają stosunkowo nowe auta, zostaną zmuszeni do zapłacenia słonego haraczu w ASO, gdyż w wypadku tańszej naprawy w niezależnych warsztatach straciliby gwarancję.

 

Tylko na okresowe przeglądy będą wydawali rocznie nawet o kilka tysięcy złotych więcej niż dotychczas. W dodatku koncerny motoryzacyjne nie będą zobowiązane – jak obecnie – do udostępniania informacji technicznych o swoich autach niezależnym warsztatom.

 

http://wiadomosci.onet.pl/1800301,11,item.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.