Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Za pare miesiecy nosze się z zamiarem kupna E31 850i , mam w związku z tym pare pytań:

-do ok 6 tys euro da rade wybrać wmiare sensownie i nie skombinowane auto, czy lepiej zbierac wiecej kasy na samo auto?

-czy wszystkie E31 miały opuszczane tylne szyby?

-jak naprawde jest ze spalaniem , mam dwa prospekty z 1991 i 1993 roku i w jednym jest podane w miescie 19,8l a w drugim 21,4l na 100km, a słyszałem opinie ze przy delikatnej jezdzie jest min. 25l co i tak jest bardzo trudno osiągnąć?

Opublikowano

-do ok 6 tys euro da rade wybrać wmiare sensownie i nie skombinowane auto, czy lepiej zbierac wiecej kasy na samo auto?

-czy wszystkie E31 miały opuszczane tylne szyby?

-jak naprawde jest ze spalaniem , mam dwa prospekty z 1991 i 1993 roku i w jednym jest podane w miescie 19,8l a w drugim 21,4l na 100km, a słyszałem opinie ze przy delikatnej jezdzie jest min. 25l co i tak jest bardzo trudno osiągnąć?

1- za tą kwotę niczego dobrego się nie spodziewaj, chyba że cud jakiś się stanie

2- wszystkie oprócz tych zepsutych

3- prawdziwe są te opinie, dane katalogowe o spalaniu pisali niepoprawni optymiści.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Zdaje sobie sprawa że cudu nie będzie, ale jak mam zapłacić np. 10 lub 12 tyś euro i tak samo dokładać to wole kupić tańszą. Chciałbym tylko żeby auto było kompletne i w orginalnym stanie bez zbędnych udziwnień.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam

Po obejrzeniu kilku 850 i 840 jakiś czas temu udało mi się kupić wersje 840 , trafił mi się model USA z końca 1993r i z automatyczna skrzynią. Auto ma parę wad ale ma też sporo zalet, przede wszystkim jest kompletne (no poza mechanizmem do spryskiwaczy reflektorów) i bez zbędnych udziwnień czyli takie jakiego szukałem. Co do wad to są to zmęczona: skóra do odnowy, wyświetlacz BC gubi pixele, jeden fotel się nie podnosi a w obu są powyrabiane rączki do ich składania. Próbowałem już podjąć naprawę wyświetlacza BC, znalazłem na forum post z 2007r z tel. osoby która potrafi to naprawić ale nikt nie odbiera. Przy okazji mam pytanie co do skrzyni biegów odnośnie jej obsługi (to mój pierwszy automat), mianowicie ma biegi P R N D 4 3 2 i obok przełącznik A M ( taki jak klawisz do szyb, a nie suwak jak przy szyberdach tak jak w większości ósemek) i teraz co oznacz ten tryb A i M??

Opublikowano
Fotki dodam, ale na razie nie mam na nie czasu musze uporać się ze skóra i regulacją foteli. Wczoraj przeglądając zdjęcia innych ósemek dostrzegłem że brakuje mi jeszcze długiej kratki w zderzaku nad tablica rejestracyjną, i pod tylnym zderzakiem tam gdzie jest miejsce na wkręcane ucho holownicze też chyba powinna być jakaś listwa (osłona), zwykle na wszystkich zdjęciach pada cień i nie mogę zobaczyć co tam jest i jak to dokładniej wygląda.
Opublikowano

A gdzie dokładnie stacjonujesz ? Moja 8ka jest wciąż rozkręcona, ale powoli ją składam przed sezonem. Możemy się jakoś zgrać.

Gratuluję zakupu :cool2:

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
PZ, przyjedziesz na zlot? A tak wogule to co sie twojej stalo?
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano

Zabrałem się za małą odnowę, która już dawno się należała. Rozkręciłem cały przód aby go na nowo zmontować i dopasować. Przy okazji wyszło, że zawias maski ma luz na centymetr :duh: , brakuje prowadnicy zderzaka, jakieś listewki mi się połamały w rękach ze starości... Drobiazgi, ale zrobić trzeba.

Muszę dopasować auto do odnowionej skóry w środku :wink: No i działam aby mnie nie wyśmiali na zlocie w Luksemburgu za 3 tygodnie :roll: :roll:

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
Dobrze, dawaj fotki tego zrodku, bo wstyd ze sie jeszcze nie pochwaliles!!
BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano
Teraz w garażu nie wyjdą ze względu na światło, ale na 100% się pochwalę jak wyjadę na słoneczko.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano
A gdzie dokładnie stacjonujesz ? Moja 8ka jest wciąż rozkręcona, ale powoli ją składam przed sezonem. Możemy się jakoś zgrać.

Gratuluję zakupu :cool2:

 

Dziękuje

 

Stacjonuje we Wrocławiu, ostatnio przeglądając dział nasze ósemki uświadomiłem sobie że jesienią ubiegłego roku byłem oglądać Twoją 850, jeszcze przed promocją cenową( byłem czerwoną piątką E34, może pamiętasz a może nie). Wtedy gdyby nie właśnie spasowanie przodu, brak nadkoli i parę innych drobiazgów pewnie byśmy się dogadywali cenowo. Później bardziej przekonałem się do silnika V8, i tak się złożyło ze teraz jestem posiadaczem 840.

Mam prośbę mógłbyś cyknąć fotki przedniego i tylnego zderzaka swojej ósemki, brakuje mi z przodu kratki na całej szerokości zderzaka nad tablicą rejestracyjną i z tylu pod zderzakiem jest jakaś dokładka listwa czy osłona, która zasłania miejsce na ucho holownicze. Nawet nie wiem jak to wygląda i gdzie szukać czegoś takiego.

Opublikowano

To dobrze że nie dogadywaliśmy się cenowo, bo bym teraz żałował. Cóż, zdarzają się w życiu chwile słabości :D :D

 

Mam lepszy pomysł. Jak złożę całość, gdzieś za tydzień-półtora, możemy się spotkać i sam zobaczysz na żywo. W tej chwili do tyłu i tak się nie mogę dostać, a przedni zderzak jest rozkręcony.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Pz, Tez tak mialem. Chcialem sprzedac i jak juz bylo grono zainteresowanych to sie wycofalem. Dzieki bogu, bo bym zalowal do konca zycia.

 

Ps. Chyba sie troche wstrzymam z syntetykiem. Za to jest mi potrzebny jakis gesty i bardzo dobry mineral. Co mi mozesz polecic?

BMW 850 (BDS) http://www.luxury4play.com/images/l4p/smilies/michael.gif
Opublikowano

Ja u siebie mam tak:

 

- w 850ce zawsze był pełny syntetyk, już jak ją kupiłem. W zeszłym roku przeszedłem na półsyntetyk Mobil, bo tak mi wyszło z kalkulacji wieku auta, w sumie nie wiem czy ta zmiana była konieczna, może w tym roku zaleję znów syntetykiem

 

- w Camaro nie wiem co było - na doczepionej karteczce napisane było że Shell, dwie kratki (syntetyk i półsyntetyk) były puste, więc na wszelki wypadek w tym roku zalałem półsyntetyk, jaki mieli we wrocławskim serwisie amerykańskich samochodów

 

- w Range-Roverze mam nowiutki silnik o przebiegu 10.000km. Po wymianie silnika w serwisie zalali mi go mineralnym z zaleceniem wymiany po 1000-2000km. Po tym poszedł Castrol Edge, ale to nowiutki silnik. Następnym razem wleję coś 5W50, bo taki jest zalecany wg książki serwisowej.

 

Trudno mi polecić jakiś szczególny mineralny olej. Raczej omijałbym wszelkie wynalazki typu "long lajf", albo "high milage", nie mam zaufania. Chyba wybrałbym jakiś mineralny olej Mobila, Shella lub Castrola (tylko nie z Allegro, ryzyko podróbki). Lub półsyntetyk Mobila.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Opublikowano

Mam lepszy pomysł. Jak złożę całość, gdzieś za tydzień-półtora, możemy się spotkać i sam zobaczysz na żywo. W tej chwili do tyłu i tak się nie mogę dostać, a przedni zderzak jest rozkręcony.

 

Bardzo chetnie ale najlepiej w wekend, bo w tygodniu kiepsko z czasem. Gdzie mniej wiecej byśmy się spotkali?

Opublikowano
Jak w weekend to najlepiej u mnie, będzie swobodnie. Tylko nie w ten, bo jeszcze auto będzie nie zrobione.

Pozdrowienia

Paweł

www.automobile-catalog.com

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.