Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No niestety trzeba , tuleje jeszcze jak Cie moge by mogli zdjac i ja nacisnac -bo nakladanie nowej idzie jak po malse -gorzej ze zdjeciem. co do sworznia to nie wybijesz go ani tez nie wysuniesz za pomoca prasy. Trzeba zdjac caly wachacz. Radze kiedy juz go wyjmiesz lub wyjma to wymienic zarowno sworzen zew. jak i wew. plus tuleje- i nie oszczedzaj na tych czesciach bo jak kupisz 5 zł tansza podrobe od meyle czy febii to za kilka miesiecy znowy bedziesz to wymienial
Opublikowano
sworzen juz wybilem ale trzyma mi gdzies na gwincie... i teraz zastanawiam sie czy zdjac caly wahacz czy powalczyc troche ale skoro tak ciezko jest z tulejami... ehhh zachcialo mi sie samemu robic
Opublikowano
Jak masz gdzie czyli garaz i masz odpowiednie narzedzia to wyjmij wachacz wtedy masz jak na dloni. Bo potem musisz to jakos wprasowac a nowego sworznia ja bym mlotkiem nie traktowal, w dodatku kiedy wachacz jest czesciowo zamontowany, nabijaja duza koncowka nasadkowa chya 32, rob tak zebys dal rade :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.