Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam Serdecznie wiec nie chciał bym powtarzać tego tematu kolejny raz ale problem polega na tym obecnie mieszkam w Angli i auto chodziło dobrze do wczoraj przejechałem na Gazie 50km z pracy i rano zero nie chce odpalić ani Bezyna ani gaz iskra jest na swiecy, pomka nowa paliwowa przewody oke aparat zaplonowy oke ale kreci kreci i echo nie odpali co to może być ?? Edytowane przez domeryk
Opublikowano
Witam Serdecznie wiec nie chciał bym powtarzać tego tematu kolejny raz ale problem polega na tym obecnie mieszkam w Angli i auto chodziło dobrze do wczoraj przejechałem na Gazie 50km z pracy i rano zero nie chce odpalić ani Bezyna ani gaz iskra jest na swiecy, pomka nowa paliwowa przewody oke aparat zaplonowy oke ale kreci kreci i echo nie odpali co to może być ??
czy to możliwe że przekażnik poleciał piszę żeby pompke na krótko sprawdzić jak to się niby robi wyczytałem także , istnieje możliwość Padniecia przekażnika ale nie wiem który to pomaranczowy czy pierwszy niebieski na gazie nie odpale bo za zimno jest nue chce mnie przełaczyć i nie wiem czy na gazie odpali będę miał pewność że jednak pompka padla albop przekażnik bo pompki nie słychać a nie wiem jak a sprawdzić na sucho
Opublikowano
Nie bardzo wiem jak wkleić obrazek :oops: Może tak: http://www.fothost.pl/show.php/788608_sprawdzeniepompki.bmp.html
Dzieki za wszelakie pomoce wiec model BMW E36 1.8 bezyna mianowicie przekażnik jest koloru niebieskiego tak jak na rysunku zmostkuję 30 i 87b przekrecając stacyjkę posłucham czy zastartuje pompka jeśli nie to pomka do wymiany czy raczej szukać innej przyczyny jak podłaczyć bezposrednio od akumulatora przewody do pompy paliwa jest gdzieś to opisane na ten temat ??
Opublikowano
Udało mi się znaleśc usterke okazało się ze pompa jednak zatarta zakupilem uzywana na szrocie 20f i zmieniłem chodzi tylko nie wiem jak jest z kolorem tego przekaznika :) 1 i ma kolor niebieski?? bo nadal nie slychać pompy jak się przekreca w statyjce kluczyk :)
Opublikowano
Kolor przekaźnika nie ma tu żadnego znaczenia. Może być nawet różowy. :P Chodzi tylko o to aby pezekaźnik miał wyprowadzenia styków roboczych oraz styków cewki w tych samych miajscach co rzekomo uszkodzony przekaźnik. Styki robocze to: 30 i 87b. A cewki nie pamiętam.
Opublikowano
A i jeszcze jedno. Warto sprawdzć bezpiecznik. Bo przy zatartej pompie mogło wystopić przeciążenie i prepalenie się bezpiecznika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.