Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dzisiaj podpiałem swoja bunię pod pozyczony interfejs z softem carsoft jak już wspomniałem bunia ma problemy tzn gaśnie czasami na wolnych obrotach jak dojezdzam do świateł tzn obroty falaują od 500 do 1500 obr po czym czasami gasnie oto co mi wyskoczyło dodam że obajw tylko na LPG na benzynce jest wszytsko ok

error 203 lambsonde : limit zylinder 4:6

error 202 lambsonde : limit zylinder 1:3

jak porównywalem wartości na livedata to sondy mają praktycznie identyczne wskazania napęice też ok (nie zrobiłem zrzutu więc teraz nie powiem jakie były dokładnie bo nie pamiętam) ale wyczytałem ze sondy muszą mieć zblizone wartości a nie ma możliwosci zeby 2 padły jednoczenśnie jak na mój gust chociaż jestem laikiem to instalcja LPG jest chyba żle wyregulowana i daje zbyt bogatą mieszankę która wykracza poza normy sond i dlatego jest błąd jak myślicie drodzy koledzy czy mam rację czy moze 2 sondy poleciały (oby nie) musze podjechac do gazownika i zobaczyc co on powie ale najpierw proszę o wasze opinie bo wiadomo pewnie powie ze u niego na kompie jest ok cos tam powie ze zrobił a ja znowusz strace mnóstwo nerwów tymbardziej ze jadę na wakacje autkiem i mam w perspektywie zrobić ok 3 tys km i to bez niespodzianek czekam na wasze opinie

Opublikowano
...instalcja LPG jest chyba żle wyregulowana i daje zbyt bogatą mieszankę która wykracza poza normy sond i dlatego jest błąd...

Nie wiem jaką masz instalację LPG ale z tego co się orientuję to do poprawnej pracy przy LPG używany jest emulator który oszukuje komputer - inaczej na LPG pojazd w ogóle nie chciał by jeździć.

...dodam że obajw tylko na LPG na benzynce jest wszytsko ok...

Skoro na benzynie jest OK to sondy raczej nie padły... no chyba, że "padają" na LPG i cudownie ożywają na benzynie.... :lol:

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano