Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem w 523 z sekwencją, auto jakby troche zesłabło (może sie mi wydaje że jest słabszy) i ciągnie tylko do 5500 obr/min, niezależnie czy na benzynie czy na gazie. Silnik to M52B25.

Dodam że dzień wcześniej odłączyłem jeden czujnik od koła ABSu i cały czas świeci ABS i ASC,czujnik sie skończył:( może to ma coś wspólnego, czy wtedy jakiś komputer może odcinac część mocy ze względu na bezpieczenstwo, jak nie dział trakcja??? nowy czujnik bede miał za dwa dni

Jakieś sugestie???

Bandyci Mają Wszystko
Opublikowano

No ja co prawda jeżdżę dieslem ale opis taki jak przedstawiłeś pasowałby do padniętego przepływomierza - warto podjechać na komputer, wtedy dość łatwo do rozgryzą.

 

Teraz sezon urlopowy i wszyscy powyjeżdżali... :)

Albo zagrali w Totka i ...

Opublikowano
Witam

Mam problem w 523 z sekwencją, auto jakby troche zesłabło (może sie mi wydaje że jest słabszy) i ciągnie tylko do 5500 obr/min, niezależnie czy na benzynie czy na gazie. Silnik to M52B25.

Dodam że dzień wcześniej odłączyłem jeden czujnik od koła ABSu i cały czas świeci ABS i ASC,czujnik sie skończył:( może to ma coś wspólnego, czy wtedy jakiś komputer może odcinac część mocy ze względu na bezpieczenstwo, jak nie dział trakcja??? nowy czujnik bede miał za dwa dni

Jakieś sugestie???

 

może mieć coś wspólnego.

miałem niedawno padnięty czujnik abs w prawym tylnym kole i objawy były takie ,że zacżał poszarpywać przy małych predkościach- tak jakby coś go dusiło - to asc własnie wariowało- i dusiło samochód- po wymianie czujnika wszystko w porządku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.