Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sprawa wygląda następująco.Miesiąc temu przednie zawieszenie zaczęło stukać przy pokonywaniu nierówności przy niskiej prędkości. Po kontroli okazało się że tuleje wahaczy są w opłakanym stanie. Wymienione zostały na Meyle i wszystko było ok przez miesiąc. 2 dni temu znowu zaczęło walić, najczęściej wtedy gdy nierówności pokonuje tylko jedna strona auta. Jest to odczuwalne na karoserii auta. Najbardziej czuć po stronie kierowcy. Co ciekawe przy skrzyżowaniach na skręconych kołach nie stuka. Wskoczyłem pod auto i ciągnąc za przednią belkę w kierunku góra-dół słyszę stukanie od strony kierowcy jednak trudno zlokalizować źródło. Przykładając dłoń do wahacza czuć że gdzieś jest luz. Łączniki stabilizatora profilaktycznie zmienione. Zanim zdecyduję się na wymianę wahaczy chciałbym się upewnić ze to one. Ma ktoś dobry sposób na szybkie sprawdzenie stanu wahaczy? Auto ma przejechane 160tys i patrząc na śruby nic nie było ruszane.
Opublikowano
tak to jest ta część jeśli podniesiesz samochód na lewarku i będzie się dało szarpać kołem góra-dół to jest to objaw zużytego łożyska amortyzatora będzie ci stukać na dziurach ale jeśli jesteś pewny że to nie to możliwe że to sworzeń wahacza pisałeś tylko że tuleje wymieniałeś więc całkiem możliwe że to sworzeń
Opublikowano
Koło nie daje się poruszyć do góry po podniesieniu auta lewarkiem. Stukot występuje po dociśnięciu auta do ziemi od spodu. Przyjrzę się jeszcze dokładniej temu sworzniowi wahacza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.