Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam obdarta kerownice musze ja zdemontowac aby ja obszyc nowa skorą ale niewiem czy moge mam poduszke ,pozatym jest lekko skrzywiona chce ja na wieloklinie przesunac czy moge mam kontrole trakcji na tylnie kola prosze o dorade
Opublikowano

jeśli pierw zdejmniesz kleme z akumulatora i nie założysz jej aż kierownica wróci na swoje miejsce to nic się nie stanie

w sumie to wystarcza nie włączać zapłonu ale ze względu że nim Ci to obszyją to troche potrwa to lepiej wyłączyć klemę

a przestawienie kierownicy na wieloklinie nie ma wpływu na pracę trakcji a jedynie łatwiej będzie Ci się włanczać kierunkowskazy

Opublikowano

A ja bym Ci jednak sugerował pojechać do jakiegoś zakładu, gdzie robią geometrię i poprosić o ustawienie za pomocą regulacji na końcówkach drążków kierowniczych... Bo przestawianie kierownicy na wielowypuście spowoduje brak utratę fabrycznej hmm.. symetrii pracy przekładni kierowniczej. W moim przekonaniu to jest takie zabieranie się do czegoś od tyłka strony... A ja akceptuję tylko jedną taką sytuację :norty:... zgadnij jaką :mrgreen:.

 

P.S. Sam mam ten problem, że po robieniu geometrii mam tak ok 7-8 stopni kierownicę skręconą w lewo jak jadę na wprost. I nie zamierzam tego załatwić inaczej niż na regulacji drążków... Zresztą niech się wypowiedzą inni.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

P.S. Sam mam ten problem, że po robieniu geometrii mam tak ok 7-8 stopni kierownicę skręconą w lewo jak jadę na wprost. I nie zamierzam tego załatwić inaczej niż na regulacji drążków... Zresztą niech się wypowiedzą inni.

kurcze ! TY KTÓRY WIE WSZYSTKO dałeś sobie tak geometrie zrobić ???

zawsze na początku jak już sprawdzą luzy zawieszenia i zabierają się za geometrię to pierw blokują kierownicę w pozycji na wprost takim stojakiem

a po zakończeniu zawsze mówią by się przejechać i zobaczyć jak kierownica ustawiona i czy wszystko gra ...

a jak nie to poprawka

od lat jak kupuja auto i w nim jest kierownica przestawiona ale tak o ząbek to sam to przestawiam i nie spotkałem się z tym by miał mniejszy skręt w którąś stronę

Opublikowano
[...]kurcze ! TY KTÓRY WIE WSZYSTKO dałeś sobie tak geometrie zrobić ???

zawsze na początku jak już sprawdzą luzy zawieszenia i zabierają się za geometrię to pierw blokują kierownicę w pozycji na wprost takim stojakiem

a po zakończeniu zawsze mówią by się przejechać i zobaczyć jak kierownica ustawiona i czy wszystko gra ...

a jak nie to poprawka

od lat jak kupuja auto i w nim jest kierownica przestawiona ale tak o ząbek to sam to przestawiam i nie spotkałem się z tym by miał mniejszy skręt w którąś stronę

 

"Stojak" do blokowania to standard... geometrię robiłem na 4 głowicowym Beissbarth'cie niedawno i wiem, że czeka ich poprawka ale póki co nie mam czasu... I nie chodzi o mniejszy skręt, bo on jest ograniczony i tak przy zwrotnicy mechanicznie, a o pracę przekładni w zakresie nie takim jak Hans przewidział... Ja wolę się pofatygować do poprawki...

 

P.S. ... i jakie "który wie wszystko" kolego Dajan, hę??? :mrgreen:

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
P.S. ... i jakie "który wie wszystko" kolego Dajan, hę??? :mrgreen:

a ta se lubia od czasu do czasu napisać ... :cool2:

pozdrawiam :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.