Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

 

kupilem moja e34 na jakichs sprezynach obnizajacych. Jednak nie wiem co to są za jedne. Potrzebuje wiedziec jakie maja obnizenie bo chcialbym wymienic amory i nie wiem czy kupic seryjne czy sportowe np B6. Kolor sprezyn jest niebieski/granatowy i sa na nich nastepujace numery : AP E34 AH . wie ktoś cos na ten temat;d? pozdr

Opublikowano

Jeśli te sprężyny obniżają to B8 a nie B6. Do M technika którego obniżenie jest "symboliczne" wg katalogu ma być B8.

 

Jeśli by to były sprężyny AP to ich konfiguracja 40/00 lub / 40/30. Masz je na obu osiach? Wyciągałeś je? Że taki numer odczytałeś?

Opublikowano

hej. dzieki za info. tak sprezyny mam na obu osiach. nie sciagalem ich, numer jest widoczny na prawej tylnej sprezynie - wystarczylo sie schylic i zmazac palcem kurz:P w takim razie beda to 40/30 poniewaz z tylu kolo mi sie chowa w nadkole, mimo,ze mam fabryczne alufelgi 15'' z oponami 205/60. Ogolnie auto bardzo nisko siedzi jak na 40/30. bo e34 na seryjnym zawiasie wyglada jak koza, zwlaszcza przod jest okropnie wysoko w porownaniu z tylem i wyglada to fatalnie :duh: moja siedzi ladnie, choc przod i tak jest minimalnie wyzej niz tyl, ale tak chyba musi byc, bo inaczej by sie skrecac nie dalo jakby przednie kola sie chowaly za blotnikami:P

 

Co do amorkow teraz mam seryjne, szczerze mowiac uwazam ze katalog przesadza z tymi b8 :modlitwa: to przeciez najbardziej twarde bilsteiny. A moja beemka juz teraz na tych springach i seryjnych amorach jest dosc twarda, po zalozeniu b8 bedzie jak taczka.. mialem keidys w escorcie B szótki i to juz niezbyt fajne bylo do jazdy na codzien po śląskich drogach. A podobno do obnizenia 40mm mozna dawac seryjne amorki ... t ojak to wkoncu jest ? pzdr

Opublikowano

"Podobno" to jest to wszystko co użytkownicy robią. Czy to jest zgodne normami technologicznymi, bezpieczeństwem ?

 

W poprzedniej 535i miałem sprężyny eibach i założyłem do nich seryjne SACHS/BOGE ku mojemu zdziwieniu poprzedni właściciel też takie włożył. Jeździło się jak najbardziej poprawnie nie było problemu z prowadzeniem.

 

Teraz mam M technika w 535i i do wymiany amorki z przodu. Nie wiem czy wkładać Sachs/Boge czy B8 kumpel mnie namawia żeby włożyć B6. Najchętniej przejechałbym się M technikiem na B8.

Opublikowano
jesli juz chcialbys zalozyc b6 lub b8 to moim zdaniem powinienes zarzucic na obie osie, bo przod twardy a tyl seria to chyba kupa będzie. ja jezdzilem na b8 co prawda nie w e34 ale to juz naprawde masakra jest. fakt trzymaja nieziemsko ale to raczej do aut przeznaczonych strikte do sportu, na jakis tor etc do codziennej jazdy w PL uwazam,ze to pomylka. b6 sa o niebo wygodniejsze o tez prowadzą sie swietnie. Poki co chyba kupie gazowe Sachs i zobacze jak bedzie:) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.