Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich miłośników marki BMW, dzisiaj byłem sprawdzić dlaczego nie mam pierwszych biegów wentylatora. Okazało się że mam walnięte rezystory. Mam pytanie czy duży problem jest z ich wymianą dla informacji podam że koszt tych rezystorów już z przewodami w ASO to 160 pln.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Niekoniecznie obydwa... rezystory są połączone szeregowo z silnikiem, jak chodzi I bieg to prąd płynie przez obydwa i silnik, jak II bieg to przekaźnik daje napięcie na przewód wpięty pomiędzy rezystorami i płynie przez jeden opornik i silnik. Na III biegu silnik jest podłączony bezpośrednio, bez rezystorów. Nie musiały Ci paść obydwa a pewno tylko od II biegu, bo jak padnie tylko ten od I to na II chodzi... A spalenie obydwu naraz jest mało prawdopodobne...

 

Wartości rezystancji masz tu:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84157&highlight=rezystor

 

Schemat podłączenia rezystorów i silnika tu:

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=84157&highlight=rezystor

 

A©ha!!!! Olej ASO, odwiedź najbliższy sklep elektroniczny...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.