Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich! Moje autko to e-34 535 88 rok, kupiłem je jako automat. W grudniu zmieniłem skrzynie na manuala, i tu mój problem. Po wymianie skrzynki jak na 535 ma małego kopa (wczesniej miałem tez 535 w manualu i ona naprawde jezdziła). Doszedłem więc do wniosku że dyfer jest nie taki. Co sie okazało ze miałem przełożenie 3,64;1(czyli odpowiedni dla manuala),teraz mam załozony 3,45;1 i jest jeszcze gorzej(dyfer pochodzi od mojego starego autka które niestety sie spaliło :( ). I teraz moje pytanie: Zdobyłem dyfer 3,91;1 czyli autko bedzie miało lepszego kopa ale gorsza predkosc,czy warto jest bawic sie w takie przeróbki czy lepiej zostac przy oryginale? Czy może ktos jakis inny założył do 535? Albo nie tu szukam przyczyny ze 211 kucyków nie jezdzi. Z góry dzieki za pomoc
Opublikowano

Jezeli kupiles e34 z 88 roku automata to oryginalnie powinien tam byc dyfer 3.91. Skoro wymieniles skrzynie na manuala to (w oryginalnym e34 manualu powinien byc dyfer 3.46) autko z dyfrem 3.91 powinno smigac jak zyletka bez dodatkowej przekladki.

Do manualnej skrzyni 5 biegowej do 535 chyba najbardziej optymalny jest wlasnie przelozenie 3.91 lub ewentualnie 3.73.

 

Zreszta poczytaj tutaj

Opublikowano
Witam Dzisiaj zamontowałem 3,73-1 ze szpera i wreszcie musze powiedziec ze to jezdzi tak jak poiwinno. Dzieki za pomoc szerokiej drogi pozdrawiam czesc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.