Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

2 dni temu kupilem 528 z 99 roku, jadac wolno slysze gluche stuki z przedniego zawieszenia ktore nie tylko slychac na nierownej drodze lecz na malych podjazdach ale mniej, w trakcie szybkich krotkich skretow kierwonica z mala predkoscia ten odglos rowniez sie pojawia. nie odczuwam zadnych drgan na kierownicy i auto prowadzi sie bardzo dobrze. pojechalem do serwisu bmw (w niemczech bo tam mieszkam) gdzie stwierdzili ze to po przetlumaczeniu mniej wiecej drazki do stabilizatora maja luz i tryyeba wymienic i to stukanie dochodzi od nich. nie znam sie nic na mechanice ale niechce zaplacic i miec problem dalej. czy ktos moze mi powiedziec czy mial juz ktos taki problem i co to bylo. bede bardzo wdzieczny.

druga sprawa musze wymienic tez przednie klocki i tarcze hamulcowe ?

jaki jest koszt w polsce takiej naprawy?

dziekuje za odpowiedzi i za pomoc

pozdrawiam

Opublikowano
Pewnie chodzi i łączniki stabilizatora najtańszy element przedniego zawieszenia koszt 50-100zl sztuka. Proces wymiany prosty. Co do kosztów robocizny nie mam pojęcia. Do polski trochę daleko żeby jechać wymieniać.
Opublikowano

dzieki,

a wiesz moze czy to stukanie moze byc spowodowane czyms jescze? nawet zaden z tych mechanikow nie chcial sie przejechac zeby sprawdzic o co chodzi wiec nie wiem czy po prostu nie potraktowali mnie gorzej niz niemca i chca mnie naciagnac na ta naprawe a poznie jescze na pare innych bo okaze sie ze to nie to. napiszcie prosze co to mogloby byc ewentualnie jeszce tak zebym mogl ich tam przekonac aby dokladniej sprawdzili

dzieki z gory

Opublikowano
Na odległość nikt tego nie sprawdzi. Jeśli sworznie wahaczy i tulejki w nich są oki, to pewnie faktycznie te łączniki. Można je łatwo sprawdzić wystarczy za nie poszarpać czy "gonią" są luźne a także zobaczyć jak wyglądają gumki od przegubów/drążków nie są uszkodzone.. To najsłabszy i najtańszy element zawieszenia więc wymieniaj.
Opublikowano

wymienilem wlasnie i ... od razu lepiej stuki zniknely dzieki za rade. mam pytanie poniewaz nie mam pojecia co w moim zawieszeniu bylo robione jak najlepiej sprawdzic elementy zawieszenia czy po prostu jesli nie slysze i nie czuje nic zlego tzn ze dobrze jest i nie zabierac sie za sprawdzanie i wymiany. co proponujecie

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.