Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W moim m20 stukaja zawory, byly ustawiane podczas remontu i mechanik ustawil je troche ciasniej, przysluchiwalem sie innym m20b20 i zawory tak nie klepia jak u mnie, co mam robic ??
Opublikowano

daj komus kto sie na tym zna , a nie byle mechanikowi ktory zle ustawil.

PS. ja tez musze u siebie ustawic :P

SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano

Jak silnik ma duży przebieg to ustawianie przerwy tylko szczelinomierzem nie ma sensu. Zawsze beda klepaly. Dzieje sie tak, ponieważ miedzy dzwigienka a popychaczem polaczenie nie jest plaskie tylko juz zaokraglone i wsadzajac sztywny szczelinomierz bedziemy mieli zawsze wiekszy luz niz ten na szczelinomierzu, takze trzeba ustawiac troche na sluch.

 

Inna przyczyna moga byc juz luzy na prowadnicach. I jest to bardzo czesta bolaczka m20

 

Tez mam m20b20 i mimo, ze zawory byly juz ze 2 razy ustawiane to ciagle klepia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.