Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...zamiar za dwa dni zmienic. Czy nie myślicie że jezeli toby były poduchy to auto by miało drgania za każdym razem podczas postoju??? Zamierzam też wmienic wtryski bo słyszałam ze to tez może byc jedna z przyczyn? Myślicie że może to być koło dwumasowe??? O tym kole też sie dzisiaj naczytałam i troche sie obawiam że może to go boli.....oby nie bo koszta są straszne. Pozdrawiam serdecznie i prosze o pomoc.
Opublikowano
aniabmw7...obawiam sie,ze to nie poduszki pod silnikiem.Objawy,ktore przytoczyłas chyba raczej faktycznie wskazuja na wtryski lub na jakis problem z układem zasilania.A moze jakis problem ze sprzegłem hydrokinetycznym.Gdyby poduszki pod silnikiem były zerwane odczuwałabys to za kazdym razem,kiedy skrzynia zmieni bieg przy troszke ostrzejszej jezdzie...Kiedy wymieniałas filtr paliwa?
Opublikowano
do arturo 193... Szkoda że tu gdzie obecnie jestem niema takich fachowców którzy wiedzieliby tyle na temat samochodów co wy koledzy na forum. Jestem 1000km od Polski i to jest najgorsze. Jadąc tu do serwisu BMW żeby wyeliminowali kilka części które mogą byc przyczyną tych drgań zapłace fortune. Znalazłam polskiego mechanika ale ten tak naprawde niema pojęcia o niczym. A jak mówie mu o sprawdzeniu części na które wy mnie tu nakierowujecie to on ma mine jakby pierwszy raz o takim czymś słyszał. Nie chciałabym wymieniać wszystkiego o czym mowa zaczynając od poduszek przez koło dwumasowe,sprzęgło hidrokinetyczne,wtryski itd żeby znalesc przyczyne bo dojdzie do tego że za tą kase drugi taki samochód kupie. Sama nie wiem co mam zrobic a do Polski daleko a w takim stanie samochodem boje sie tyle kilometrów jechać. Dzisiaj spotykam sie z jakimś niby "fachowcem" od BMW to napisze wam co on na to. Wczoraj na telefon mówił coś o zasilaniu i elektronice :mad2: Jeszcze raz wielkie dzięki za porady i do nastepnego razu :) Pozdrawiam
Opublikowano
aniabmw7 napisz czy cos sie wyklarowało.Potrafie zrozumiec Twoja sytuacje,poniewaz sam mieszkam blisko Oslo.Czyli do PL mam kawał drogi i skazany jestem tylko na serwis tutaj,zeby cokolwiek kupic.Ale wiesz co?Stwierdziłem,ze lepiej wszystko kupowac w serwisie bo wtedy te czesci wytrzymuja dlugie lata i jest to w 100 proc BMW a nie auto na zamiennikach z Bułgarii..haha.Napisz co słychac...czy doszłas problemu.
Opublikowano
Witam Cie arturo193. Niestety! Ten niby fachowiec od Bmw nie miał zielonego pojęcia o tym aucie. Zajrzał pod maske,postukał,popukał i stwierdził że wszystko ok :mad2: Ja jednak myśle że to będą wtryski...autko straciło troche na mocy i jak jade to mam wrażenie że sie bardzo męczy. Inaczej zmienia biegi niż dotychczas (automat) dłużej przeciąga na każdym z biegów-tak jakby brakowało mu mocy. Szukałam już wtrysków po necie 1szt ok 1000zł masakra! :jawdrop: Nie wiem jak długo mogę tak jezdzić i nikt nie jest mi w stanie powiedziec czy wogóle moge. Z chęcią poczekałabym z tym do wyjazdu do Polski ale czy warto ryzykować? Wymiany wtrysków nikt sie tu nie podejmie tylko serwis a to mnie pewnie bedzie tyle kosztowało że odechce mi się tego samochodu. Przy okazji co sadzisz o regenerowanych wtryskach? Są sporo tańsze. Pozdrawiam.
Opublikowano
Tak...to prawda,jezeli jest jakis klopot z ukladem zasilania skrzynia automatyczna traci rozum.U mnie stało sie cos takiego,ze auto strciło moc...skrzynka przeciaga od razu i szarpie przy redukowaniu z 5tki na 4ke najbardziej.Przeplywka wymieniona,komp zresetowany i kilka dni było ok ale problem jakby małymi kroczkami pojawił sie ponownie.Teraz kupiłem filtry paliwa i narazie czekaja na wymiane.Jesli chodzi o wtryski w Twoim aucie...Rmfd injector nr w BMW 13 53 7 785 437...faktycznie drogie bo w serwisie 248.50 euro.Jednak nie chce mi sie wierzyc,ze wszystkie wysiadły.To mało prawdopodobne.Powiedz kiedy zmieniałas filtr paliwa?Te wtryski po regeneracji...hmm...juz miałem wtryski po regeneracji w mercedesie 123,pracowały bezblednie ale to inna epoka.Jednak jesli cena jest duzo nizsza,warto sprawdzic.Wydaje mi sie jednak,ze w Twojej BMW jest jeszcze pompa,ktora podaje paliwo ze zbiornika i jest ona chyba zatopiona w zbiorniku...moze ona juz straciła nieco na swojej wydajnosci.Jednak jeszcze raz przypominam o filtrze paliwa.Nie chce byc upierdliwy ale filtr powietrza tez mozna by sprawdzic.Pozdrawiam.
Opublikowano
aniabmw7 to jeszcze raz ja...warto by sprawdzic jeszcze przepływomierz bo jesli on wysiadł to moga sie własnie dziac takie rewelacje jak u Ciebie.Jesli nie wiesz,ktora to czesc to jest to taki kawałek rury z wtyczka zamontowany miedzy filtrem powietrza a kolektorem ssacym.Sprawdz tez laczenia na rurach przy nim...moze jakas obejma sie zluzowała i ciagnie lewe powietrze.Moze ten mechanik cos przeoczył.Trzeba wszystko dokładnie obejrzec tak samo przy przepływce jak i przy turbo.Powodzonka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.