Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam takie pytanko. Przy zakupie auta sprawdzali mi też wtryski w BMW i jeden na 4 cyl. był gorszy, co prawda daleko mu do krytycznego poziomu w skali tamtego wykresu ( wskazanie było ze jest koło 1.0 a poziom krytyczny jest od 4.0 bodajże ) ale chciałbym w niedalekiej przyszłości go wymienić...

 

Ale zadaję pytanie, czy wymienia się samą końcówkę wtrysku - i czy taką mam sobie kupić czy też cały wtrysk?? Dla mnie to czarna magia - wiem jak wygląda, ale nie wiem co się powinno kupić żeby wymienili mi tak jak należy.

 

Pozdrawiam i dziękuję

Plodz1

Dylematy
Opublikowano
Uważam że nie ma sensu rozbebeszać wtrysku i składać z kawałków (o ile da sie takowe zakupić), ponieważ nie tylko końcówka musi odpowiadać za jego nieprawidłowe działanie. Najlepiej to kupić nowy (bo widzę że jesteś zapobiegliwy), albo szukać po regeneracji. Jeśli lubisz pomajsterkować to możesz wymienić wtrysk sam, no chyba że trzeba ustawiać elektronike.
Opublikowano

... i jeden na 4 cyl. był gorszy...

 

w 330D ???

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

No ale właśnie w Intercarsie jest pozycja > końcówka wtrysku. Nie widzę nic innego.

 

Końcówka wtryskiwacza, Diesel

BOSCH 0 445 110 266 i BOSCH 0 986 435 022

tego drugiego mają 9 szt.

 

pytanie czy to TO co mi potrzebne i który z nich, ten drugi?

 

Dzięki i pozdro

 

p.s. będę też najprawdopodobniej chipował, dlatego chce wszystko mieć TIP-TOP że tak powiem.

Dylematy
Opublikowano

p.s. na stronie BOSCHA znalazłem za to 3 elementy

 

0 986 435 018

0 986 435 017

0 445 110 047

 

z czego 2 pierwsze widnieje ze to część regenerowana.

Inne numery niz w Intercarsie.

 

 

Może doradzi ktoś kto już przerabiał ten temat.

 

Pozdrawiam i dziękuję.

Plodz1

Dylematy
Opublikowano
w 330D ???

 

no tak na czwartym był gorszy. A jest ich tam 6 jeśli się nie mylę.

 

to może wypada sprawdzić wszystkie 6, a nie tylko 4 ? :lol:

BMW X3 3.0d LCI

było:

BMW 3 E46 330d - ten silnik to poezja !

Audi A6 quattro 2.5 TDI- silnik specjalnej troski

Audi A4 1.8 Turbo 200 PS.., b.mile wspominam

Opublikowano

Witam,

okazało się, że wtryski pracują bardzo ładnie - wszystkie. Jedynie zdiagnozować się udało przepływkę, która ma powodować puszczanie dymku jak się wciśnie do dechy pow 4000. Ale to tak sprawdzane tylko podczas diagnozy, normalnie kręcę tak do 3500.

 

Także jestem w miarę spokojny.

Pozdrawiam

Plodz1

Dylematy
Opublikowano
Witam,

okazało się, że wtryski pracują bardzo ładnie - wszystkie. Jedynie zdiagnozować się udało przepływkę, która ma powodować puszczanie dymku jak się wciśnie do dechy pow 4000. Ale to tak sprawdzane tylko podczas diagnozy, normalnie kręcę tak do 3500.

 

Także jestem w miarę spokojny.

Pozdrawiam

Plodz1

 

Próbuję zrozumieć twój problem... dymek ? W dieslu ? Czy jaki ? brak mocy ? Szarpanie ? O co chodzi ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Wszystko wskazuje na to że jestem nadgorliwy. Chciałem wymienić jeden wtrysk - bo mi tak powiedział po diagnozie jeden gość z BMW ASO z Poznania. No wiec zanim ten wtrysk miał być wymieniony chciałem jeszcze raz je zbadać - na GT1 podczas jazdy. Okazało się, że są dobre.

 

A swoją drogą zdiagnozowany został błąd przepływki, przy wysokich obrotach lub obciążeniu silnika - w górnych zakresach źle dobierał ilość powierza - i w tych momentach puszcza za dużo dymku.

 

Temat jako taki jest więc nie aktualny - bo wymieniał wtrysków nie będę.

 

Pozdrawiam

Plodz1

 

P.s. Dieselki nie powinny kopcić za bardzo. U nas to powszechne bo paliwo kiepskie itp. Ale jak lejemy dobrą ropę, wtryski są ok i cała reszta też, to nie powinno kopcić. W Niemczech autka tak nie kopcą jak u nas.

Dylematy
Opublikowano
P.s. Dieselki nie powinny kopcić za bardzo. U nas to powszechne bo paliwo kiepskie itp. Ale jak lejemy dobrą ropę, wtryski są ok i cała reszta też, to nie powinno kopcić. W Niemczech autka tak nie kopcą jak u nas

 

Kopcą, kopcą. Nie bez powodu klekoty mają rury wydechowe zwrócone ze wstydu ku ziemi.

Opublikowano

No w sumie trochę racja. Najbardziej mnie to denerwuje w nocy, widać o wiele bardziej dymki w lusterku, ale zobaczę jak będzie na nowym przepływomierzu.

 

Pozdrawiam

Plodz1

 

p.s. Właśnie wrzuciłem zdjęcie "swojej" pod zamkiem w Będzinie.

Dylematy
Opublikowano
P.s. Dieselki nie powinny kopcić za bardzo. U nas to powszechne bo paliwo kiepskie itp. Ale jak lejemy dobrą ropę, wtryski są ok i cała reszta też, to nie powinno kopcić. W Niemczech autka tak nie kopcą jak u nas

 

Kopcą, kopcą. Nie bez powodu klekoty mają rury wydechowe zwrócone ze wstydu ku ziemi.

 

Nie wszystkie kopcą i cztero-cyl (w CR) może jeszcze trochą klekocze ale sześcio to już nie bardzo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.