Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich, po tym jak brat miał stłuczke moja beta wyskoczyły mi dwa problem. Pierwsza to spadek mocy nie chce sie rozpedzać i pali drugie tyle co wcześniej. Drugi to dziś zauważyłem po powrocie z pracy otworzyłem maske i odkreciłem korek od płynu chłodzacego i płyn z ciśnieniem wypłyną z chłodnicy. Pozdrawiam
Opublikowano
może jak był ten dzwon to uciekła woda a potem ktoś jechał i przegrzal albo od uberzenia pęklo coś w silniku pompa wody głowica ale to jest mało prawdopodobne sprawdz uszczelkę pod glowicą
przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
Dzwon był lekki nawet nie doszło do chłodnicy, pogiete zostały tylko grill i maska więc uszkodzenie chłodnicy czy bloku odpada.
Opublikowano
Jeśli odrazu po jeździe - gorący silnik - odkręciłeś korek od chłodnicy to nic dziwnego że płyn wypłynał pod ciśnieniem. Płyn chłodniczy po rozgrzaniu do temperatury roboczej znajduje się pod ciśnieniem w układzie.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Opublikowano
Jeśli odrazu po jeździe - gorący silnik - odkręciłeś korek od chłodnicy to nic dziwnego że płyn wypłynał pod ciśnieniem.......

 

W sprawnym układzie nawet po odkręceniu korka bezpośrednio po jeździe płyn nie wypływa - co najwyżej podnosi się do wartości MAX - chyba iż jest go zbyt dużo.

 

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.