Skocz do zawartości

spadek mocy i wzrost spalania


cytrus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, po tym jak brat miał stłuczke moja beta wyskoczyły mi dwa problem. Pierwsza to spadek mocy nie chce sie rozpedzać i pali drugie tyle co wcześniej. Drugi to dziś zauważyłem po powrocie z pracy otworzyłem maske i odkreciłem korek od płynu chłodzacego i płyn z ciśnieniem wypłyną z chłodnicy. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odrazu po jeździe - gorący silnik - odkręciłeś korek od chłodnicy to nic dziwnego że płyn wypłynał pod ciśnieniem. Płyn chłodniczy po rozgrzaniu do temperatury roboczej znajduje się pod ciśnieniem w układzie.

http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/ - moja Bumcia ;)




http://www.ee.pw.edu.pl/~andrzem1/bmw/spalanie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli odrazu po jeździe - gorący silnik - odkręciłeś korek od chłodnicy to nic dziwnego że płyn wypłynał pod ciśnieniem.......

 

W sprawnym układzie nawet po odkręceniu korka bezpośrednio po jeździe płyn nie wypływa - co najwyżej podnosi się do wartości MAX - chyba iż jest go zbyt dużo.

 

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.