Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
widze rozne opinie z tym chlapaniem... wiekszosc ludzi mowi, ze musi chlapac w tym silniku m47 i m47n2, bo tutaj pod samym korkiem wlewu jest lancuszek rozrzadu, i krecac sie wychlapuje olej ..
Opublikowano
Panowie! Zgadzam się z Mikołajem. Po co otwierać korek w trakcie pracy silnika :duh: Jeżeli ktoś ma takie zapędy to niech kupi sobie Żuka (bylo kiedys takie auto) :D .... ręce opadają :doh:
Opublikowano

Mnie się zawsze wydawało, że korki są po to, żeby nic nie chlapało ani się nie wylewało.

 

Ludzie, przecież tam są różne mechanizmy które pracują, się ruszają, obracają.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Opublikowano
He,he dyskusja wre, bardzo lubie swoje auto ale korka w nim nie będę odkecał przy pracującym silniku --- jeszcze mnie pochlapie, a tak na serio to póki informacje serwisowe w kompie są "ok", robię serwisik regularnie i raczej nie przyszło by mi do głowy żeby zastanawiać się nad zjawiskiem chlapania oleju przy pracującym motorze, ale skoro ktoś ma inne podejście to od tego właśnie jest forum aby dzielić się swoimi spostrzeżeniami i pytać, pozdrawiam was :twisted2: wszystkich!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.