Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jeśli przy teście ASC dioda mruga dwa razy to jest to wina:

 

- czujnika pod pedałem gazu

- czujnika położenia w przepustnicy EML?

 

Jeśli to to drugie to czemu lampka EML nie świeci się podczas jazdy?

 

Czy to może oznaczać początek problemu ze ścieżkami?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witaj.

Tu masz pełną rozpiskę kodów ASC.

Pozdrawiam Kanap

--------------------------------------------------------------------------------

 

Witam. Wiem że kolejny raz poruszam temat ASC, ale mam pełną listę kodów '' migania kontrolki'' ASC .Moi wspaniali koledzy z rodziny BMW opisywali kody do pozycji 10 , mnie natomiast udało się wyszperać - dostałem od znajomego mechanika- pełną liste aż do pozycji 23.tłumaczenie zostawiam lepszym odemnie.

A więc :

 

 

1:No fault

2:EMS fault

3:Motronic fault

4:Wheel-speed-sensor fault, rear left

5:-----------------------------, rear right

6:-----------------------------,front right

7:-----------------------------,front left

8:ABS solenoid-valve fault, rear left

9:----------------------------, rear right

10:---------------------------,front right

11:---------------------------,front left

12:ASR solenoid-valve fault, rear left

13:---------------------------,rear right

14:Valve-relay fault

15:Return-punp fault

16:Booster-valve fault

17:Long-term fault, pressure monitoring

18:Leakage fault

19:pressure fault

20:Transmission influencing line fault

21:ABS/ASR controller fault

22:TD-signal fault

23:Option pin, line fault

 

 

ufff to tyle życzę powodzenia w diagnozowaniu usterek ASC , mnie niestety szczęścia brak i moje ASC złośliwie świeci prosto w twarz.

Opublikowano

2:EMS fault

 

Dzięki za rozpiskę! Dzięki Tobie wiem jaki mam błąd. EMS to chyba sterowanie elektroniczną przepustnicą tak?

 

U mnie ASC działa... ale przy ekonomicznej jeździe w trasie z prędkościami 90 - 150 km/h (przy stałej prędkości) raz na kilkanaście - kilkadziesiąt sekund efekt jest taki jakbym zdjął nogę z gazu, takie zadławienie.

Wyłączę ASC : zadławienia nie ma.

 

Co dziwne nie występuje to zawsze, dziś np kilkadziesiąt kilometrów jechałem z ASC i zdławienia brak.

 

Co mogę robić? Kontrolka EML nie świeci mi się. Raz zaświeciła mi się jakieś 20 000 km temu ale wystarczyło że zrestartowałem silnik i wszystko wróciło do normy. Od tego czasu nigdy się nie zaświeciła już.

 

A może EMS to nie jest dokładnie EML tylko jakiś komputer nim sterujący? Może coś nie styka i daje taki efekt?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.