Skocz do zawartości

Spadek obrotów, brak mocy na jedynce, drżenie skrzyni PILNE!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

nigdy nie wierzyłem w piątek 13-tego, ale dzisiaj stało się - BMW odmówiło posłuszeństwa. A było to tak:

 

Gdy zmieniałem bieg z "1" na "2" po puszczeniu sprzęgła tak jakby samochód dostał mocy dopiero po chwili (spokojna jazda). Nie przejąłem się tym bo moje sprzęgło czeka na wymianę i czasem już tak bywało.

 

Po 5 minutach jazdy stanąłem w korku i nagle na luzie zaczęły mi spadać obroty i zaczęła mocno drżeć gałka skrzyni biegów. Wciśnąłem sprzęgło i było przez chwilę OK. Ruszyłem, samochód jakby chciał się zadławić, ale na "2"ce już było OK. Czułem po chwili takie jakby tarcie na gałce skrzyni biegów. Znowu stop a ja nie mam gdzie zjechać! Dopiero po 500m stanąłem na światłach i już nie ruszyłem. Samochód dławił się, czułem wyraźne tarcie albo wału, albo czegoś innego trzymając rękę na drążku biegów. Wyłączyłem samochód i zepchnąłem na bok, przy spychaniu również czując pewien opór od czasu do czasu!

 

Pytanie do Was jest oczywiste - co to może być i jak to sprawdzić w domowych warunkach aby nie płacić majątku za samą diagnostykę i zaopatrzy się w części za wczasu.

 

Drugie - to czy wogóle będę mógł go holować!

 

Z góry wielkie dzięki! :cool2:

Opublikowano
No nic... Jadę więc go holować do domu... Po poniedziałku go podniosę i obejrzę... Poradźcie proszę coś... cokolwiek ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.