Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

może mi ktoś potwierdzić że wymiena reflektorów wiąże sie tylko z odkreceniem paru śrubek z zewnątrz po ściągnięcu atrapy plastikowej i blaszanej. Bo patrzac od srodka widze jakies cieżko dostępne śruby i nie wiem czy bede musiał z nimi walczyć, a tam jest zbiornik płynu od nivo i zdajesie oszuszacz klimy. Pewnie ciezko byłoby to demontować. Napiszcie czy mam sie spodziewac problemów.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
ok to potwierdze ze wymiana wiaze sie z odkreceniem kilku srubek :D zdejmujesz grill, nastepnie kratki wokol reflektorow, i masz sruby na wierzchu- odkrecasz te sruby i masz reflektor w reku. potrzebne narzedzia to przede wszystkim srubokret krzyzakowy, cos do podwazania zaczepow- np plaski srubokret i dobre checi:) robilem to u siebie i zajelo mi to moze 30 minut. dostep do wszystkiego oczywiscie od przodu- nie ma potrzebuu odkrecania niczego od strony silnika. milej zabawy zycze- pozdrawiam
Opublikowano
ja musiałem od strony silnika odkręcić śruby od kierunkowskazów które były z boku od błotników. Inaczej sie nie dało bo kierunki były przykręcone do lamp. Więc najpierw śrubki po jednej na stronie i dopiero reflektory wraz z kierunkiem wyszły.
(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.