Skocz do zawartości

wiskoza problem


PANEUROPAN

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, panowie, take it easy :D nie mówię o blokowaniu wiska na całe życie :D ale gdy padnie stare, to do zakupu nowego można bez problemu na stałe je przerobić i nie będzie żadnych problemów.

maaad13 - po zespoleniu też nie :nienie: chyba że ktoś je zaspawa, ale samo odgięcie blaszki powoduje, że wisko kręci się na maksymalnych obrotach, ale własnych, więc po przekroczeniu bodajże 3tys. wiskoza już nie przyspiesza. To tak jak podczas naturalnego jego działania w korku, dodaj gazu do 6 tys. i przyjrzyj się z jaką prędkością kręci się wał a z jaką wiatrak :mrgreen:

POLSKA TO JEDYNY KRAJ W KTÓRYM PREZYDENT MA SWOJĄ KOPIĘ ZAPASOWĄ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ktos pisal ze jest tam lewy gwint to w która strone odkrecac w lewo czy w prawo?

 

Stojąc przodem do auta,nie pamiętam jaki klucz ale chyba 28,najlepiej uderz w klucz powinno puścić ( w prawą stronę ) jak nie to WD 40 powinno pomóc,jest też druga opcja żeby zblokować na śrubkach tam wystających jakimś mocnym wkrętakiem ( ryzyko takie,że może Ci się jedna urwać :( ) jak poluzujesz to musisz wyjąć kołeczki trzymające osłonę wiatraka i po sprawie.Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi się tak visco rozsypało że prawie wcale się nie kręcił wiatrak. Zrobiłem na stałe do poniedziałku i chodzi teraz jakby było pod maską dobre TURBO jak pociągne do 60 na 2ce to słychać jeden wielki gwizd i świst. NIE BLOKUJCIE VISCO NA STAŁE :mad2: :duh: W poniedziałek kupuje nowe i zmienie.

 

Ale ja mam taki problem że: miałem za mało płynu w zbiorniczku i dolałem do stanu jaki powinien być i co dodałem gazu tak ok 2tyś/obr i nastąpił obieg taki że wykipiało mi wszystko ze zbiorniczka. Mam pytanie jak następuje obieg płynu? Stojąc od przodu auta płyn do silnike idzie grubym przewodem z dołu od lewej strony a wraca górnym z prawej do zbiorniczka?Gdzie jest termostst?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolacze do tematu i powiem ze moj kreci sie jeszcze po wylonczeniu silnika ale z temperatura niema problemu stoi na srodku i niewiem czy warto to zmieniac dodam tylko ze zima sie niedogrzewa a wiec termostat napewno do wymiany i podejzewam ze jak wymienie termostat to napewno bede musial wymienic wiskoze ale to na zime teraz jest ok

http://cgi.ebay.de/Viskokupplung-BMW-E31-E32-E34-E36-E38-E39_W0QQitemZ220243148710QQihZ012QQcategoryZ61202QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

mysle ze dobre ...?

 

YYY może dlatego że ty masz elektryczny wentylator - taki trochę inny- normalne sprzęgło wiskotyczne połączone jest z pompą cieczy chłodzącej.

A wracając do tematu - Jeśli wisko chodzi to nawet osoba głucha to wyczuje - ponieważ auto lekko traci na mocy.

Co do blokowania - koledzy - niech kolega Cementowy Jasiu sobie zblokuje - zobaczymy jak długo wytrzyma jeżdżąc na zblokowanym wentylatorze. Może należało by się przyjrzeć chłodnicy - może przy nagrzaniu tracić ciecz chłodzącą- gdzieś się rozszczelnia- a i w korku chłodnicy jest odpowietrznik - aktywuję się jeśli ciśnienie w układzie przekroczy pewne ciśnienie (w tej chwili nie pamiętam jakiej wartości)

jaki elektryczny .?mam nortmalny wisko i niewiem czy kupowac to co oferuja na ebey tanio. Albo na schrot i orginal po przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz wsadzić jakiś sróbokręt i zblokować to koło gdzie jest wiatrak zamontowany. Inaczej to będzie ci trudno. Musisz szarpnac kluczem bo jest to mocno skręcone. Oczywiście odkręcasz w kierunku lewym samochodu czyli jak stoisz przodem do auta to w prawo. Ja już zamówiłem viscoze zdziwiłem się bo koszt mnie wyjdzie 150 zł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majac w rece wiskoze i naciskajac blaszke powoduje ruch zaworka na odcinku ok 1mm tak powinno byc czy wiecej? blaszka blaszka jest wygieta do przodu auta tak jakby ja zaworek wypychal tak powinno byc? Czy blazka powinna byc wygieta do przodu auta dopiero pod wplywem temperatury?
http://img299.imageshack.us/img299/402/zegaryod9.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.