Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie co to może być. Dolewam płynu w zbiorniczku wyruwnawczym na zimnym silniku do 1/3 tak jak to napisali na innych forach odpalam silnik i niby wszystko dobrze, ale po kilku kilometrach gdy staje i wyłanczam silnik zaczyna lać się płyn z pod korka i węża na dole przy chłodnicy. Potem zostaje w zbiorniczku ok 1cm płynu i wszystko jest ok moge jechać i nic się nie grzeje ale jak tylko doleje to znowu to samo.

Ostatnio sprawdziłem to sobie odpaliłem go odkręciłem korek i troche dolałem ok 200 ml. Rozgrzał się a gdy wyłączyłem silnik poziom w zbiorniczku zaczął się wachać od 0 do momentu aż się zaczął wylewać i tak ok 2 razy. Zastanawiam się czy to nie wina korka czy czasem przepuszcza powietrze do obiegu ale pojęcia niemam.

Opublikowano
Kolego silnik jest pewnie mocno zapowietrzony proponowałbym na pierwszy raz podjechać do mechanika aby porządnie odpowietrzyli silnik te motorki są dość czułe na temperaturę i igranie z tym może narobić kichy -pozdrawiam
Opublikowano

Dzięki za rade okazało się że faktycznie silnik był bardzo zapowietrzony bo niebyło w nim nic wody tylko dziwne że wskaźnik temperatury nie wchodził nigdy powyżej połowy. A lepsze jest to że byłem z nim na gwarancji z tymi wyciekami i niby zrobili (kupiłem z komisu autko z niemiec facet dał 3 miech na silnik i skrzynie). A gdy zdjełem węże z chłodnicy okazało się że wylała mi się woda z kawą dosłownie dosypali mi zbożówki żeby zamulić dno chłodnicy jutro będe go widział to dostanie swoje.

Jeszcze jedno pytanie do czego są te trzy węże przy chłodnicy dwa z prawej i jeden z lewej na dole. Troche się pogubiłem bo przedtem miałem golfa 2 i tam były tylko 2 zasys i powrót a doczego ten trzeci. :!:

Opublikowano
a i jeszcze zlokalizowałem wyciek wywala z pod korka a nie jak muwił facio z komisu że ciekł wąż. Dokręciłem go na chama i przegoniłem trochę samochodzik i nic nie cieknie a po odkręceniu korka stan jest poprawny ale i tak musze kupić nowy korek bo z tego co wiem nie powinien być dokręcany za mocno a innaczej ten cieknie. Tylko co ztymi trzema weżami
Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Witam kolego przesyłam Ci link do strony wpisz w odpowiednie miejsce ostatnie siedem liter i cyfr nr.VIN czyli numeru nadwozia zobaczysz tam prawie wszystkie części swojego auta łącznie z chłodnicą i wężami

 

Ps korek oczywiście warto wymienić-pozdrawiam

 

kolego dodaję drugi adres tu łatwiej szukać

 

http://bmwfans.info/original/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.