Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moze moj post jest troche dziwny ale sam juz niewiem...

 

Wiec tak mam do remontu silnik a mianowiecie walek, popychacze, dzwigienki itp. Zabieram sie juz za to od kilkinastu dni i wczoraj bylem u kolesia w sklepie zrobic kosztorys mniej wiecej i natknolem sie na mechanika co robi same bmw i mowil zebym dal se spokuj bo M40 jest najgorszym silnikiem z bmw i ten remont na dlugo mi nie starczy ze za jakis niedlugi czas bedzie znow to samo:( . Dotego powiedzial ze po ty, remoncie moze dalej mi klepac bo to bedfzie wina jakis luzow zaworow czy prowadnic czy jakos tak, nie zakumalem do konca. Ogolnie powiedzial zebym to sprzedal i nie robil tego. I tu moje pytanie, co o tym wszystkim myslicie, robic czy sprzedac, na jak dlugo ten remont starczy i ile w tym prawdy co on mowil :?: Auto mam z 91 roku w bdb stanie tylko ten silnik, jezdze na pol syntetyku i oleju mi nie lyka itp. ????

 

 

 

A i zapomnialem co to moze jeszcze byc jak silnik pracuje i odkrece korek oleju to auto prawie zgasnie ale zachwile znow wraca do normy na odkreconym korku?? :mad2: :cry2: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
Ja ostatnio miałem to samo ,wymieniłem i mam spokój .Pytanie : Ile tysięcy km robisz rocznie ,Ile bedziesz jeszcze jeżdził tym autem i już bedziesz wiedział co robić .pozdrawiam
Opublikowano

Jedź do Aleksandrowa Łódzkiego, do Andrzeja (taki magik od M40 - chcesz numer to zagadaj na PW). U mnie było to samo, diesel ciszej chodził. Jestem z Jaworzna, do niego miałem 220km w jedną strone. Opłaciło się: 180zł naprawa + 150zł paliwo i ani bociana, ani klekotu nie ma :D

 

P.S Ktoś ostatnio na forum napisał: "nie ma złych samochodów, są tylko poprzedni właściciele". Tutaj zrobisz wszystko i będziesz wiedział co masz, a jak myślisz o SWAPie, to kto wie czy nowy (inny) silnik będzie w lepszej kondycji?

Opublikowano

A i zapomnialem co to moze jeszcze byc jak silnik pracuje i odkrece korek oleju to auto prawie zgasnie ale zachwile znow wraca do normy na odkreconym korku??

 

 

 

Normalka też tak mam

Opublikowano

witam

właśnie też niedawno się zastanawiałem nad kapitalką mojego e36 318is i właśnie czy jest sens ? jest tam te 140kucy hamownia mi wykazała o dziwo...te 140kucy i 197nm ale te auto się nie zbiera na te 140kucy...strasznie się muli mam przebieg oryginalny 207tys co o tym myślicie ?

Opublikowano

A i zapomnialem co to moze jeszcze byc jak silnik pracuje i odkrece korek oleju to auto prawie zgasnie ale zachwile znow wraca do normy na odkreconym korku?? :mad2: :cry2: :modlitwa: :modlitwa:

 

To jest normalny objaw gdyż tam panuje podciśnienie i doprowadzająć tam powietrze z zewnątrz robisz silnikowi KUKU - dlatego taki jest objaw iż przez chwile obroty sobie latają.

Pseudomechanicy jak odkręcą korek oleju w BMW i obroty zaczynają wariować często stawiają diagnoze iż auto KAPUT a ten typ tak poprostu ma. Także bez obawy - BMW to nie POLONEZ.

 

Pzdr,

Opublikowano
witam

właśnie też niedawno się zastanawiałem nad kapitalką mojego e36 318is i właśnie czy jest sens ? jest tam te 140kucy hamownia mi wykazała o dziwo...te 140kucy i 197nm ale te auto się nie zbiera na te 140kucy...strasznie się muli mam przebieg oryginalny 207tys co o tym myślicie ?

 

1.8iS - to całkiem inna jednostka napędowa, nowszy typ, w niej już nie ma takiej wady fabrycznej jak waląca się hydraulika silnika. Mówisz 140PS i 197Nm? Hmm... A jakie masz szerokie opony? Apropos remontu, to po remoncie może być już tylko lepiej, skoro na dzień dzisiejszy masz parametry fabryki :D

Opublikowano
witam

właśnie też niedawno się zastanawiałem nad kapitalką mojego e36 318is i właśnie czy jest sens ? jest tam te 140kucy hamownia mi wykazała o dziwo...te 140kucy i 197nm ale te auto się nie zbiera na te 140kucy...strasznie się muli mam przebieg oryginalny 207tys co o tym myślicie ?

 

1.8iS - to całkiem inna jednostka napędowa, nowszy typ, w niej już nie ma takiej wady fabrycznej jak waląca się hydraulika silnika. Mówisz 140PS i 197Nm? Hmm... A jakie masz szerokie opony? Apropos remontu, to po remoncie może być już tylko lepiej, skoro na dzień dzisiejszy masz parametry fabryki :D

 

Chyba na glowe upadles kolego z tym remontem! Jesli faktycznie zachowuje parametry producenta czyli ma te 140koni to po co remont, wyjedz na prosta i zmierz ile ma od 0 do 100km/h sprawdz tez czas od 60 do 100 na czwartym biegu i bedziesz wiedzial co i jak, a hamownie to pokazują to co chce zobaczyc klient. Po remoncie wcale nie bedzie lepiej, malo ktore auto sie trzymają po remoncie z powodu takiego ze mamy mechanikow od wszystkiego, przekonasz sie sam jak spec, magik zwany potocznie mechanik zacznie robić remont brudnymi łapami, bedziesz mial dosyc swojego auta.

Opublikowano

A jakie masz szerokie opony? Apropos remontu, to po remoncie może być już tylko lepiej, skoro na dzień dzisiejszy masz parametry fabryk

 

 

 

na hamowni byłem na letnich 225/50r16 felga 9` i link do fotki z hamowni http://img520.imageshack.us/my.php?image=bobkk140kmrq9.jpg

a jak już wcześniej napisałem to te 140kucy wolno się zbiera śmigałem normalnym 1.8 i jakoś lepiej "wgniatało" w fotel :p

Opublikowano
A jakie masz szerokie opony? Apropos remontu, to po remoncie może być już tylko lepiej, skoro na dzień dzisiejszy masz parametry fabryk

 

 

 

na hamowni byłem na letnich 225/50r16 felga 9` i link do fotki z hamowni http://img520.imageshack.us/my.php?image=bobkk140kmrq9.jpg

a jak już wcześniej napisałem to te 140kucy wolno się zbiera śmigałem normalnym 1.8 i jakoś lepiej "wgniatało" w fotel :p

 

Co było robione w tym aucie? prawie 20Nm ponad fabryke... może hamownia oszukuje? bo jeśli faktycznie masz takie wyniki to tylko pozazdrościć a nie remontować:) a to ze zwyĸłe 1.8 sie lepiej zbiera... ISke trzeba pokrecić na wyższych obrotach(16V) i wtedy pokazuje pazur:) co zreszta widać na wykresie

Opublikowano
Jakies bzdury opowiedział ci ten mechanikl. oczywiści m40 ma wady ale niech nie gada ze sie nie oplaca robic tego. Moj samochod jest z 88 roku i chodzi pieknie. Niewiem czy ktos ronil to kiedys w tym autku ale chodzi idealnie. PS jest do sprzedania!
Opublikowano

cikol

szczerze ? od zakupu nic nie grzebałem z silnikiem...a nie wiem czy poprzedni właściciel coś robił ale raczej nie własnie dlatego się dziwiłem ze duży moment jest u mnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.