Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakos tak plastykowo, Nie dal sie uruchomic , przy kompresorze od klimy jest duzo plastykowych kawalkow czarnego koloru- jakby sie skads wytopily. Nie widac z czego pochodza ( sprzeglo kompresora ?). Na bezpieczniku pompy paliwowej nie ma napiecia (przekaznik pompy polecial ?) napiecie w instalacji jest niskie (11.6) - zdychajacy akumulator.

Czy napiecie akumulatora ponizej 12V powoduje jakas blokade w elektryce?

Opublikowano

1. Podczas jazdy wyraznie bylo czuc ze cos sie fajczy -zapach plastiku

2. Po zatrzymaniu auta nie dal sie juz uruchomic - krecil , nie startowal

3. Zajrzalem do bezpiecznikow i miernik pokazal brak napiecia na bezp. do pompy paliwowej.

4. Pod maska znalazlem kilka kawalkow czarnego plastiku - cos jakby wytopiony plastikowy buszing czy jakas plastikowa obudowa cos jak czrny teflon, najwiecej kawalkow bylo kolo kompresora od A/C.

5. Podlaczylem z drugiej baterii pompe paliwowa- ale nic nie pomoglo mimo ze pompa pracowala.

6. Z czego ten plastik mogl sie wytopic? Moze to zapoczatkowalo dalsze problemy w elektryce?

Opublikowano
Napięcie na bezpieczniku pompy paliwa jest tylko wtedy gdy kręcisz silnikiem i gdy silnik pracuje. Sprawdź na początek czy wogóle jest iskra.
BMW - Like No Other
Opublikowano
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Gdy padnie, pompa nie pracuje, znajduje się koło kompresora klimy, i jest w obudowie z materiału, przypominającego, to o czym piszesz. W Twoim samochodzie mogło odkręcić się koło pasowe (zdarza się relatywnie często) i wtedy rozwaliło czujnik itd... To tylko teoria, ale...
Opublikowano

Niestety sensor jest caly (to nie znaczy ze dobry) Znalazlem wiecej wytopionego plastyku - jestem prawie pewien ze to ze sprzegla kompresora A/C - pewnie sie zablokowal sprzeglo probowalo nim krecic.

Takze dalej jestem w lesie z tym niepaleniem :doh: [/img]

Opublikowano
bez zczytania kodow z komputera chyba sie nie obejdzie. Mam ten InterfejsV6.2 (ten z okragla koncowka z jednej strony -od auta a z drugiej RS232 do laptoka - poradzcie panowie gdzie znalezc jakies oprogramowanie do czytania kodow?
Opublikowano

jestem coraz blizej wyjasnienia- wyglada na to ze kompresor od A/C jest zablokowany- co spowodowalo wytopienie sprzegla (stad kawalki plastyku) .Zblokowany kompresor tak obniza obroty rozrusznika , ze elektronika pewnie dostaje zbyt niski napiecie do normalnej pracy (rozrusznik pracuje praktycznie na zwarciu (zablokowany kompresorem)

Takze moze dzis sie wszystko wyjasni :wink:

Opublikowano
Nowe dane -do starego problemu. Auto nie daje sie uruchomic jak jest gorace. Po wylaczeniu silnika i probie ponownego uruchomienia startuje na 2-3 sekundy , az zgasnie , a po tym nie daje sie zastartowac an dobre 5 minut. Po czym daje sie uruchomic , i jest niby wszystko ok , az do nastepnego zatrzymania i wylaczenia stacyjka. Co to za cholera , jakis sensor temperatury?
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Problem rozwiazany - BEZPIECZNIK !!!!

Z bezpiecznika zrobil sie termo-wylacznik. Wygladal jak powinien . Drut byl jak powinien. Dopiero po grzebaniu pazurem okazalo sie ze z jednej strony tylko dotyka do miejsca gdzie powinien byc zgrzany(czy lutowany)

Powodowalo to zjawisko takie ze jak auto sie nagrzalo , w zwiazku z tym obudowa bezpiecznika , to drut przetawal siegac , i pompa pliwowa nie miala zasilania. Nie wiem czy to wynik utleniania sie bezpiecznikow czy akurat ten byl jakis felerny. Nie przyszlo do blowy mi go wymieniac bo wygladal jak powinien. Teraz wyglada ze trzeba by wymienic wszystkie orginalne bezpieczniki , bo taki numer moze sie powtorzyc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.