Skocz do zawartości

Dyfer 540 iA - oznaczenia - szpera czy bez szpery


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Heja ;-)

 

Czy ktoś może kompetentnie objaśnić oznaczenia dyfra:

 

- blaszka pod śrubą "b 2,93 473"

- numery na dyfrze "1 212 371"

"GGG 40"

"+GF+ 200 924"

"6258"

 

Wszędzie szukałem i jedyne co udało mi się ustalić to "2,93" oznacza przełożenie a reszta numerów i oznaczeń nie występuje nawet w TIS i ETK :shock:

 

Wszyscy piszą, że dyfer ze szperą musi mieć na blaszce literę "S". U mnie zamiast "S" jest "b". Jak kręce półosią to druga półoś zawsze kręci się w tą samą stronę. Dodatkowo jak przytrzymam jedną półoś to kręcąc drugą wyczuwa się opór i regularne tak jakby "przeskakiwanie", tak jakby co pewien mały obrót półosią coś w dyfrze "łapało, blokowało".

 

Jaki mam dyfer - ze szperą czy bez szpery ???

 

Bardzo proszę o "fachowe wypowiedzi" zamiast "domysłów i przypuszczeń" i z góry dziękuję, pozdrawiam Vikingb.

Opublikowano
no nr na dyfrze objaśnienie - jest najlepszym sposobem. A na początek możesz sprawdzić po nr VIN temat taki jest na forum i ktoś rozszyfrowuje
(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.