Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jak wygląda sprawa z podgrzewanymi siedzeniami w e46? U mnie w siedzeniu pasażera mata grzejna jest, w fotelu kierowcy maty brak i nie wiem czy nie było czy ktoś wymontował, brak również jest przycisków – pokręteł do regulacji ogrzewania. Jak działa podgrzewanie foteli. Czy włącza się wraz np. z ogrzewaniem tylnej szyby czy cos takiego? A może to wcale nie są maty do podgrzewania foteli tylko np. do układu airbag informujące o tym ze fotel pasażera jest zajęty.

Chciałbym to doprowadzić do stanu jak wyjechało auto z fabryki ale nie mam pojęcia co to jest w tym fotelu pasażera. Jeżeli ktoś ma może foto jak ta mata podgrzewania wygląda to bardzo proszę o zdjęcie, jakieś rady i wskazówki.

BMW to pełnia życia.
Opublikowano
do podgrzewania foteli sa przyciski a z regulacja naterzenia a nie pokretla :D i znajduja sie na wprost lewarka zmiany biegow. skad wiesz ze masz mate na fotelu pasazera? skoro tak jest to ktos celowo prawdopodobnie zamienil fotel moze byl zniszczony i chcial ukryc przebieg :cry2: i wstawil taki bez podgrzewania.
Opublikowano
git:) Wysłany: Sob Maj 24, 2008 9:42 pm Temat postu:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

do podgrzewania foteli sa przyciski a z regulacja naterzenia a nie pokretla i znajduja sie na wprost lewarka zmiany biegow. skad wiesz ze masz mate na fotelu pasazera? skoro tak jest to ktos celowo prawdopodobnie zamienil fotel moze byl zniszczony i chcial ukryc przebieg i wstawil taki bez podgrzewania.

 

Co do ukrywania przebiegu to się nie zgodzę bo nie wiem czy się orientujesz ale każdy element w aucie ma datę produkcji. Również materiały na tapicerce i są one identyczne jak na innych materiałach na fotelu pasażera jak i kanapie tylnej. Również inne elementy fotela maja datę produkcji zgodną co do miesiąca co produkcja auta. Więc z ukryciem przebiegu i wymianą fotela się nie zgodzę. Matę tą zauważyłem bo rozbierałem siedzenia aby wyprać tapicerkę bo odkurzaczem piorącym to lipa prać tapicerkę – niedokładnie to robią a sporo kasują. A tak czyściutka jak nowa. Zastanawia mnie dlaczego brak tej maty na fotelu kierowcy. Widać ingerencję jakiegoś pseudo mechanika bo kable wychodzące spod podłogi które są połączone w oryginale z kablami fotela poprzez krostę są a właściwie były na stałe zlutowane. Chce to zrobić tak jak wyszło z fabryki i dlatego pytam o matę i brak tych pokręteł do podgrzewania. Czy może to być coś innego w siedzeniu niż mata podgrzewania? W ETK i na realiom szukam tej maty i nie mogę znaleźć. Mata na fotelu kierowcy widać że była ale wymontowana jest i nawet kabelki i kostka jest wywalona. Pokręteł niestety brak, chyba że ktoś tez usunął. Muszę to sprawdzić. Ale chyba najlepiej rozkodować VIN i będzie wiadomo czy auto z fabryki wyszło z podgrzewanymi fotelami czy nie.

BMW to pełnia życia.
Opublikowano
rozkoduj vin a zobaczysz kolor samochodu silnik i date produkcji i pare innych rzeczy ale nie bedziesz mial czy twoja bemka ma podgrzzewane fotele czy nie. sam piszesz ze jest tam jakas ingerencja ale po co? nad tym trzeba sie zastanowic :!: z drugiej strony nawet nie wiesz do czego sa zdolni sprzedawcy aby sprzedac samochod potrafia wymienic caly srodek itd. oczywiscie nie mowie ze u ciebie tak jest. zdejmij oslone na wprost lewarka i zobaczysz czy sa tam jakies kostki jak sa to masz odpowiec albo jeszcze zajrzyj do bezpiecznikow tam czasami dzieja sie cuda :jawdrop:
Opublikowano
hmm chyba wszysko jasne nie jest to mata podgrzewania fotela tylko mata sygnalizujaca zajęcie fotela. Podczas crashu jezeli nie ma pasażera to airbag pasażera pewnie nie wylatuje?
BMW to pełnia życia.
Opublikowano
auto jest od pierwszego własciciela z belgi nie od handlarza. Prześwietliłem juz je prawie całe dość dokładnie i wiem co było w nim robione. Ale z tą matą zadałem sam sobie klina. Jednak jak wcześniej napisałem nie jest to raczej mata podgrzewania tylko mata zajęcia fotela. Kabli do pokreteł brak pod konsolą.
BMW to pełnia życia.
Opublikowano
Rzeźba z tymi kablami wydaje mi się że była dlatego bo przy gwałtownym przesuwaniu fotela airbagi łapały błąd i kontrolka się zaświecała. Więc ktoś to zrobił omijając ta kostkę tylko tyle że wówczas nie dało się wyciągnąć z auta całego fotela bo kable były na stałe zlutowane.
BMW to pełnia życia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.