Skocz do zawartości

wałek, popychacze, dzwigienkiw M40. kilka pytan.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przymierzam sie do wymiany walka, popychaczy a zarazem dzwigienek i mam kilka pytan:

 

1. Jakiej firmy to wszystko kupic?? Na allegro znalazlem walki itp 3 firm a ceny sa zblizone. Czy moze kupic jakas uzywke orginalna w bdb stanie??

 

2. Czy da sie jakos sprawdzic ktury popychacz klepie czy wymienic odrazu wszystkie a co za tym idzie to wszystkie dzwigienki?

 

3. Czy trzeba wymienic panewke pod walkiem dotrzec ja jakos czy cos w tym stylu jak sie zalozy nowy walek bo nie wiem jak tam to wyglada dokladnie w m40.

 

4. Czy walek od 1.6 podpasuje do 1.8 albo czy walek z silnika m43(lancuszek) podpasuje do silnika m40(pasek)??

 

Z gory dzieki za odp. ;)

Opublikowano

Czesc

1-Firma Federal mogul /moze byc /jest niezla

2- Wymien wszystko,bo szkoda nowego walka!

3- nie potrzeba

4- od m 43 nie pasuje!!1,6 a 18 to taki sam walek!

Pozdrawiam

Opublikowano
Czesc

1-Firma Federal mogul /moze byc /jest niezla

2- Wymien wszystko,bo szkoda nowego walka!

3- nie potrzeba

4- od m 43 nie pasuje!!1,6 a 18 to taki sam walek!

Pozdrawiam

 

Zgadzam się, zresztą, ja także przez to przechodziłem. ;) Ale dodam coś od siebie.

1. Tu jest trochę dylemat. Każda firmówka będzie dobra. Nie pchaj używki, a jak trafisz na takie samo jak masz?

Opublikowano
Czesc

1-Firma Federal mogul /moze byc /jest niezla

2- Wymien wszystko,bo szkoda nowego walka!

3- nie potrzeba

4- od m 43 nie pasuje!!1,6 a 18 to taki sam walek!

Pozdrawiam

 

Zgadzam się, zresztą, ja także przez to przechodziłem. ;) Ale dodam coś od siebie.

1. Tu jest trochę dylemat. Każda firmówka będzie dobra. Nie pchaj używki, a jak trafisz na takie samo jak masz?

 

nie no raczej na uzywke taka nie trafie.. ja mam druga krzywke wytarta ok mm :)

Opublikowano

Popychacze wymieniaj kompletem - tak samo jak i dźwigienki zaworowe. Niech te wszystkie części doapsują się do nowego wałka. Wałek koniecznie nowy - szkoda kasy na używki ( w bardzo dobrym stanie - punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :lol: ).

 

No i szkoda powtórnej roboty gdyby się okazało, iż wymieniłeś nie te popychacze/dźwigienki które KLAPAŁY - nie wspomnę już o powtórnej wymianie paska rozrządu itd....

 

Pzdr,

Opublikowano

acha czyli wszystko kupie nowe i juz..

Ale jakiej firmy jakie polecacie...na allegro znalazlem fiebi-ego...

 

A wlasnie...oddac to do mechanika czy samemu wymienic??

Opublikowano

A wlasnie...oddac to do mechanika czy samemu wymienic??

 

Hmm - to zalezy ile posiadasz talentu do majsterkowania i czy umiesz złożyć rozrząd tak, aby działał prawidłowo (blokada układu i ustawienie wałka). Reszta jest w symie prosta jak składanie klocków LEGO.

 

Nie zapomnij o wymianie paska rozrządu przy tej czynności - a jak pasek to wiadomo także napinacz i rolki ( chyba, że stwierdzisz iż polatają jeszcze nastepne 40tys km - tylko co wrazie jak nie polatają :?: ).

 

Pzrd,

Opublikowano
pasek od tygodnia mam nowy bo mi zeby zerwalo i rozlozylem sam i zlozylem i jezdzi..w oplu tez glowice sam robilem i jezdzil tak wiec mysle ze podolam..:)
Opublikowano
Czesc

W m 40 ,nie ma zadnych znakow :P

powodzenia

pozdrawiam

 

znakw niema tylkotrsza sciagnac pokrywe zaworow zbyustawic krzywki na 1 cylindrze w gore a dlne wal korbowy blokuje sie wkladajac preta w skrzynie(kolo zamachowe) :PP znam temat....

 

 

 

a wlasnie nie mam przyzadu do sprawdzania naciagu paska rozrzadu wiec napinam na oko... na na oko to ile mniej wiecej powinnien sie uginac pasek po naciagnieciu??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.